سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

معرفی ماوس (موش واره ی MSI CLUTCH GM51) توسط کمپانی تایوانی

کمپانی تایوانی MSI اقدام به انتشار و معرفی ماوس های گیمینگ سبک وزن سری CLUTCH GM51 شامل دو نوع سیمی و بی سیم در بازار کرده است. این شرکت به برند پیشرو در حوزه تولید سخت افزار گیمینگ شهرت دارد.

ماوس های گیمینگ سری CLUTCH GM51 از همان زبان طراحی MSI استفاده می کنند اما وزن آنها کاهش یافته است و MSI نسبت به نسل قبلی تا ۲۵ درصد از مواد پلاستیکی کمتری در ساخت این ماوس شده است.

طراحی ارگونومیک CLUTCH GM51 باعث  بهبود سرعت عمل گیمرها در بازی، خستگی ناشی از کارکردن طولانی مدت با موس را نیز کاهش داده است. استفاده از فناوری انحصاری Diamond Light Grips ام اس آی هم باعث شده تا ماوس های گیمینگ به خوبی در دستان گیمر جا بگیرند و احتمال لغزش و سر خوردن آن در هنگام اجرای بازی به شدت کاهش یابد.

از دیگر مشخصات معروف  این دستگاه می‌توان به وزن بسیار کم، سنسور دقیق، اتصال بدون سیم با تأخیر بسیار کم و بیش از ۱۵۰ ساعت شارژدهی با تنها یک بار شارژ کردن نیز اشاره کرد. این ماوس گیمینگ به ۵ کلید قابل برنامه‌ریزی شامل کلیک‌های راست و چپ، دکمه اسکرول و دکمه‌های Forward-Backward مجهز شده است. ساختار متقارن دستگاه، این اجازه را می‌دهد تا علاوه بر گیمرهایی که با دست راست بازی می کنند ، چپ دست‌ها نیز بتوانند از ماوس بی‌سیم MSI GM51 بهره ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا