سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

امسال خبری از مراسم E3 2023 نخواهد بود

امسال خبری از مراسم E3 2023 نیست…این خبر رو موسسه ESA با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام نمود. دلیل این کار تصمیم کمبود درآمد و همچنین آماده نشدن دموها(پیش بازیهای) لازم برای بازی‌هایی که میخواستند به صورت رسمی اعلام حضور کنند مطرح شده است.

از شروع ابتدای سال جاری میلادی  دست اندرکان برگزاری نمایشگاه E3 از انگیزه بالای خودشان برای هرچه بهتر برگزار کردن این رویداد صحبت  می کردند اما، اتفاقات کاملا خلاف صحبت های آنها را اثبات می کرد . از همان شروع سه شرکت بزرگ صنعت بازی‌‌های ویدیویی که شامل سونی، مایکروسافت و نینتندو هستند از شرکت در این نمایشگاه انصراف داده و بعد از آنها  شرکت‌هایی دیگری همچون سگا و Tencent نیز گفتند که در مراسم E3 2023 شرکت نخواهند کرد. حتی یوبی سافت که قبل تر گفته بود که  قصد دارد  که حضور پررنگ و تاثیرگذاری در این نمایشگاه داشته باشد، هفته پیش از حضور در  رویداد E3 2023 انصراف داد!

شایان به ذکر است قرار بود این رویداد مهم در ارتباط با بازیهای ویدیویی از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ خرداد ماه (۱۳ام تا ۱۶ام ژوئن) شروع به کار کند که با اتفاقات به وجود آمده کنسل و لغو گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا