سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Nick Cannon بعد از عذرخواهی عمومی ، به میزبانی برنامه “Wild ‘N Out” برگشت.

نیک کانن  به کارش برمی گردد. 

کانن 40 ساله به عنوان میزبان VH1 “Wild‘ N Out ” بر می گردد.  شرکت ViacomCBS او را در تابستان به دلیل اظهار نظرهای ضد یهودی در پادکستش،” Cannon’s Class “اخراج کرد.

در این قسمت ، مجری “The Masked Singer” ادعا کرد که سیاه پوستان “یهودیان واقعی” هستند و به نظریه های توطئه ضد یهودی در مورد “صهیونیست ها” و خانواده روتشیلد اشاره کردند.

کانن گفت: “این هرگز سخنرانی نفرت انگیز نیست ، وقتی ما قوم سام بن نوح هستیم ، نمی توانید یهودی ستیز باشید.” “وقتی که ما همان آدمهایی هستیم که آنها می خواهند باشند. این حق ماست. ما یهودیان واقعی هستیم. “

بعد از آن او عذرخواهی عمومی کرد و با Rabbi Abraham Cooper و دیگر اعضای برجسته جامعه یهودی دیدار کرد تا خودش را اصلاح کند.

سخنگوی گروه MTV Entertainment به Entertainment Tonight گفت: “نیک نه تنها عذرخواهی کرده و مسئولیت اظهاراتش را به عهده گرفته است ، بلکه همچنین برای اصلاحش و دیگران از طریق تعامل با رهبران یهودی و سیستم عامل هایش تلاش کرده است.”

“این تلاش ها از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ما از او دعوت کرده ایم تا به تیم ما بپیوندد.”

در ماه اوت ، ViacomCBS گفت امیدوار است که بعد از عذرخواهی دوباره با او کار کند.

در اوایل این هفته ، کانن اعلام کرد که Debmar-Mercury بعد از آنکه در ژوئیه آن را متوقف کردند ، برنامه گفتگوی معروفش را تمدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا