سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بورجو اوزبرک و ایلهان شن در سریال ” عشق منطق انتقام ” که به قسمت آخرش نزدیک می شود, عالی بودند.

با قسمت سی و نهم سریال” عشق منطق انتقام ” , این سریال به فینالش نزدیک می شود.  انتظار میرفت که فاکس تی وی مدتی استراحت کند و فصل دوم سریال را در تابستان پخش کند، اما گویا این اتفاق نمی افتد.

بورجو اوزبرک بازیگر نقش اسرا که نقش اول سریال را بازی می کند و  ایلهان شن در نقش اوزان به هارمونی بسیار خوبی دست یافته اند. این دو توانستند به یکی از تأثیرگذارترین زوج‌های سریال تلویزیونی سال‌های اخیر تبدیل شوند.

همچنین ادعاهایی مبنی بر وجود رابطه عاشقانه بین بورجو اوزبرک و ایلهان شن که شبکه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار دادند وجود داشت، اما اوزبرک به وضوح این شایعات را رد کرد.

این دو بازیگر جوان با سریال ” عشق منطق انتقام ”  که طرفدارانش بی صبرانه منتظر 8 قسمت باقی مانده هستند به موفقیت های بزرگی دست یافتند. پخش سریال عشق منطق انتقام که از ژوئن شروع شد، پربیننده ترین محصول فصل تابستان و همینطور فصل زمستانه به هدف خودش رسیده است.

دو بازیگر جوان این سریال که باعث شدند فاکس تی وی همچنان در رقابت هاحرفی برای گفتن داشته باشد، با انرژی بالا و هارمونی قویشان دوران همکاری خوبی را پشت سر گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا