سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال قضاوت به پایان رسید اما کسانی که دلتنگ پینار دنیز هستند مشتاقانه منتظر پروژه جدید او هستند

پینار دنیز بازیگر مشهور سریال  Yargı (قضاوت) که نقش اول را بازی می کند، بار دیگر با شخصیت وکیل جیلین توجه میلیون ها بیننده را به دست آورد.

در حالی که پینار دنیز در اوج حرفه اش است، با سریال Yargı که قرار است در فصل سوم نیز ادامه پیدا کند، روز به روز بر محبوبیت او افزوده می شود.

این بازیگر که با بازی قویش در سریال قضاوت نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه طرفدارانش را به وجد آورد، حالا در حال استراحت است زیرا تصویربرداری سریال به پایان رسیده است.

با این حال انتظار هیجان انگیزی برای طرفداران این بازیگر معروف آغاز شده است. پینار دنیز  نقش اصلی سریال دیجیتال جدیدی به نام Aktris (بازیگر) را بر عهده گرفته که از دیزنی پلاس پخش می شود.

این سریال که در 31 می با مخاطبان دیدار خواهد کرد، داستان هیجان انگیزی دارد و به نظر می رسد پینار دنیز در زمانی که در اوج حرفه اش قرار دارد، دوباره با این پروژه طرفداران خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

سونر کانر کارگردان سریال تلویزیونی Aktris است. هاکان بونومو که نویسنده داستان Aile (خانواده) یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی دوره اخیر هم هست، به عنوان فیلمنامه نویس سریال بازیگر  مورد توجه قرار می گیرد.

علاوه بر پینار دنیز، در سریال نام های مهمی مانند اوراز کیگیلار اوغلو، تولگا تکین، احمد رفعت شونگار، ایپک چیچک و سرهات کیلیچ حضور دارند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا