سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

گال گدوت از فیلم جدید کلئوپاترا می گوید

گال گدوت جزئیات بیشتری در مورد فیلم آینده خود درباره کلئوپاترا ارائه می دهد.

این بازیگر 38 ساله اخیراً با ووگ هنگ کنگ صحبت کرد که او در مورد شناخت خودش از ملکه مصر و اینکه چگونه فیلم داستان او را روایت می کند صحبت کرد.

گال به نشریه گفت که فیلم او روایت اطراف کلئوپاترا را تغییر خواهد داد.

او گفت: «اسرائیل با مصر هم مرز است، و من با داستان های زیادی در مورد کلئوپاترا بزرگ شدم و او مانند یک نام آشنا برای من است. می‌دانید، اگر زن شگفت‌انگیز رهبر زن تخیلی قوی باشد، کلئوپاترا در واقع همان رهبر واقعی است.»

او ادامه داد و گفت « فیلم نمونه‌ای کامل از داستانیه که می‌خواستم تعریف کنم زیرا شروع به خواندن کتاب‌های مختلف درباره کلئوپاترا کردم و گفتم: وای، این جذابه. تنها چیزی که در مورد کلئوپاترا از فیلم دیدم این بود که او این زن فریبنده ای بود که با ژولیوس سزار و مارک آنتونی رابطه داشت. اما حقیقت اینه که چیزهای بیشتری درباره او وجود دارد.این زن بسیار جلوتر از زمان خود بود.»

گال اعتراف کرد که نمی‌تواند چیز زیادی در مورد همه چیزهایی که در فیلم است بگوید با این حال، «من بسیار مشتاقم که داستان او را تعریف کنم و عدالت را برای این شخصیت و میراث او ارائه کنم و از او تجلیل کنم.»

ما فیلمنامه زیبایی داریم و من بی صبرانه منتظرم تا این داستان را با جهان به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا