سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریالی با بازی کیوانچ تاتلیتوغ در خارج از ترکیه پخش می شود

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر مشهور در سریال Aile (خانواده)  که در فصل زمستان پخش شد, در ایفای نقش اول موفق شد . این بازیگر که  پس از سال ها  به  تلویزیون بازگشت، میلیون ها طرفدار را با شخصیت موفق اصلان سویکان مجذوب کرد.

فصل اول سریال خانواده به پایان رسیده و امتیازات بسیار خوبی را کسب کرده است. طرفداران کیوانچ تاتلیتوغ بی صبرانه منتظر فصل دوم این سریال هستند. علاوه بر این، اخبار مربوط به مینی سریال Yakamoz S 245 منتشر شده توسط نتفلیکس که این بازیگر نقش اول را بر عهده دارد، بار دیگر طرفداران این بازیگر مشهور را خوشحال کرد.

سریال Yakamoz S 245 تنها یک پروژه 7 قسمتی است  که دهان به دهان پخش شده و در خارج از ترکیه با علاقه فراوان دنبال می شود.

در روزنامه La Nacion آرژانتین خبری منتشر شده که گفته می شود یک سریال ترکی در بین سریال های نتفلیکس بر سر زبان ها افتاده است، گفته شد که منتقدان و بینندگان از سریال Yakamoz S 245 بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند.

علیرغم اینکه مدت زیادی از انتشار آن در آوریل 2022 می گذرد، این روزنامه موفقیت سریال را به اطلاع خوانندگان خود رساند.
این مایه مباهات بود که چنین اهمیتی را برای یک سریال تلویزیونی ترکیه ای قائل شدند که نام های مهمی مانند کیوانچ تاتلیتوغ, اجه چشمی‌اوغلو ، اجم اوزون و ازگه ازپیرینچیی در آن حضور داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا