سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینماییمعرفی فیلم

معرفی فیلم «Go West»

فیلم «Go West» اثری کمدی-وسترن محصول 2023 آمریکا می‌باشد.

یک گروه عجیب و غریب از پیشگامان، با عناصر خشن و حوادث ناگوار متعدد شجاعت به خرج می‌دهند تا هزاران مایل به سمت غرب سفر کنند تا جایی را پیدا کنند که آن را خانه بدانیم.

در «Go West» چه کسانی بازی می‌کنند ؟

شان آستین، ناتالی مدسن، ویتنی کال، استیون میک، متیو میز، جیسون گری، مالوری اورتون از جمله بازیگران این فیلم هستند.

خط داستانی «Go West»چیست ؟

مردم مسیر اورگان و سختی‌هایی که با سفر از ایلینوی به اورگان در دهه 1800 متحمل شدند را دنبال می‌کند اما به شیوه‌ای طنزآمیز؛ آنها در زمستان‌های سخت، جاده‌های طولانی و خطرات خطرناک تلاش می‌کند. این ماجراجویی کمدی خانوادگی، ترکیبی از یک گروه عجیب و غریب از شخصیت‌ها، سفری طولانی و دشوار، پر از عناصر خشن و بیماری و مرگ است، بازیگران اصلی برنامه تلویزیونی محبوب استودیو سی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، جایی که آنها باید نقطه مشترکی پیدا کنند. دور هم جمع شوند تا هزاران مایل راه بیفتند تا جایی را پیدا کنند که بتوان آن را خانه نامید.

چه کسانی پست ساخت فیلم «Go West» هستند ؟

کارگردانی این فیلم برعهده استیون میک، جرمی وارنر می‌باشد و نویسندگان آن عبارتند از آدام برگ، ویتنی کال، مالوری اورتون، جیسون گری، استیسی هارکی، ناتالی مدسن، استیون میک، متیو میز، جیمز پری، جرمی وارنر. همچنین شرکت های تولیدی عبارتند از Brothers’ Ink Productions و JK Studios.

این فیلم در چه تاریخی اکران خواهد شد؟

فیلم در تاریخ جمعه، ۲۰ اَمرداد ۱۴۰۲ (11 اگوست) در آمریکا اکران خواهد شد.

تیزر و تصاویر

نگاهی اجمالی

امتیاز - 7.9

7.9

کمدی سرگرم کننده

کمدی این فیلم واقعا روی پای خودش می ایستد. فرهنگ کسی را مورد حمله قرار نمی دهد و با کم‌ترین داده‌ها جوک‌های سرگرم کننده ارائه می‌دهد. این اثر یک دنیای متفاوت ارائه می‌دهد که در آن شما می توانید با داستان و شخصیت ها بخندید و کمی سرگرم شوید. این درامی سخت در خود ندارد، و همه آن کاملاً با وقفه هایی برای خنده بیشتر چاشنی دار می شود، سپس در پایان با وضوحی سرگرم کننده به هم گره می خورد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا