سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بردلی کوپر می‌گوید حضور ایرینا شایک در کنارش در اکران فیلم « Nightmare Alley» بسیار خاصه.

بردلی کوپر در حال آماده شدن برای اکران فیلم جدیدش به نام Nightmare Alley در کنار خانواده اش است. او گفته, بودن پارتنر سابقش، ایرینا شایک، درکنارش در این شب بزرگش چقدر خاص است.

حضور شایک در مراسم اکران این فیلم ، پس از اینکه ماه گذشته  منبعی به ET گفت که این دو در شهر نیویورک به خوبی با هم کنار می آیند، تعجب آور نیست.

این سوپرمدل 35 ساله و این بازیگر 46 ساله به مدت چهار سال با هم رابطه داشتند تا اینکه در سال 2019 از هم جدا شدند. آنها  یک دختر 4 ساله دارند .

این منبع گفت: “ایرینا و بردلی مدتیه که در رابطه با فرزندپروری مشترک در مسیر بسیار خوبی هستند.” “آنها دخترشون را خیلی دوست دارند و می خواهند بهترین پدر و مادر باشند.”

فیلم Nightmare Alley یک تریلر روانشناختی آمریکایی به کارگردانی گیرمو دل تورو  است. فیلمنامه را هم خود دل تورور به همراه کیم مورگان بر اساس رمانی به همین نام از ویلیام لیندزی گرشام نوشته‌اند. بازیگران مطرحی در این فیلم حضور دارند؛ از بردلی کوپر  و کیت بلانشت  گرفته تا تونی کولت و ویلم دفو .

فیلم Nightmare Alley در 17 دسامبر در سینماها اکران می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا