سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیخبر های داغسینمای جهان

آنجلینا جولی در مصاحبه جدید خود درباره ی طلاق از برد پیت و سلامتی صحبت میکنه….

آنجلینا جولی بعد از یک سال سختی که پشت سر گذاشت در مورد خونه ی جدید و نگاه جدیدش به خانواده اش توضیح میده…..
آنجلینا جولی ،این بازیگر و کارگردان در مورد زندگیش بعد از جدا شدن از همسرش ،برد پیت و سلامتیش اینکه درگیر یه نوع فلج خاص که قسمتی از صورت در اون بی حس میشه در گیر بود صحبت کرد….
آنجلینا جولی گفت:«من خیلی درباره ی مادر بودنم و بزرگ شدن بچه ها نگران بودم و من نمیخواستم که بچه هام در مورد من نگران باشن …من فکر میکنم این خیلی مهمه که من در حموم مخفیانه گریه کنم و جلو اونها اینجور نباشم …بچه ها نیاز دارن که بدونن که همه چیز همیشه خوب پیش میره حتی اگه تو درباره اش مطمئن نباشی که واقعا اوضاع خوب هست یا نه…»
در این مقاله آنجلینا جولی در ارتباط با رابطه ی خود با بردپیت توضیح داد و گفت که درتابستان گذشته همه چیز خیلی دشوار شده بود و همزمان اون درگیر پست تولید کار اخیرش به نام «اول اونها پدرم رو کشتن »هم بود که در اون کارگردانی کار رو به عهده داشت….
اون کمی بیشتر تحقیق کرد به این نتیجه رسید که از سفرهای سنگین و پرسروصدا دوری کنه ، این نقطه ارتباطیه نزدیک اون بابرد پیت بود.
اون در مصاحبه گفت که سبک زندگی ما به هیچ وجه منفی نبوده….و این فرصتی هست که ما میتونیم به هر کدوم از شش فرزندمون بدیم ،هرکدوم از اونها با تفکرات و افکار قوی خود و دنیای مخصوص به خودشون هستن . من از این بابت به همشون افتخار میکنم.

آنجلینا جولی در باره ی بچه هاش این نکته رو هم اضافه کرد که «اون ها خیلی شجاع بودن و الان هم هستن.»
برد پیت و آنجلینا جولی پدر و مادر مادوکس پانزده ساله، پَکس سیزده ساله ، زاهارای دوازده ساله ،شیلوح یازده ساله و یه دوقلوی نه ساله به نام های نوکس و ویوین هستن.
آنجلینا جولی گفت :«همه ی ما سعی داشتیم که اتفاقات رخ داده روی ما تاثیر نزاره… اونها از طلاق چیزی دقیقی رو درک نمیکنن و باهاش سعی کردیم درگیر نشن ، فقط اون رو مثل قسمتی از زندگی یا درواقع یه حادثه در زندگی قبول کردن و کنار اومدن.»
برد پیت و آنجلینا جولی در سپتامبر سال۲۰۱۶از هم جدا شدن و کمی بعد هم اقدام به طلاق کردن …جولی از اول به فکر حضانت فرزندانش بود.
اخیرا آنجلینا جولی و فرزندانش به یک خونه ی یازده هزار متر مربع در لوزفیلیز، منطقه ای در لوس آنجلس نقل مکان کردن .
آنجلینا جولی اضافه کرد:« من وبرد پیت به همدیگه و خانواده امون اهمیت میدیم و مراقب هم هستیم و همینطور هر دوتامون برای هدف یکسانی تلاش میکنیم.»
به نظر میرسه سال شلوغی رو آنجلینا جولی درگیر فشارخون و فلج عضلانی و بیماری بِل بود که ضعف هایی رو به دنبال داشت.
آنجلینا جولی گفت:«گاهی اوقات زن ها تو خانواده ،اولویت سلامتی خودشون رو آخر میزارن و تا زمانی که همه چی ایده آل بشه صبر میکنن و بعد به خودشون توجه میکنن.»
آنجلینا جولی برای بهبودی کامل خود از بیماری بل طب سوزنی انجام داد و تونست سلامتی کامل خودش رو برگردونه.
در گذشته هم جولی اقدامات پیشگیرانه ای رو برای جلوگیری از ابتلا به بیماری انجام داده بود.
آنجلینا جولی در سال۲۰۱۳ ،زمانی که مطلع شد با توجه به ژن خود ممکنه با سرطان سینه درگیر بشه دو سال بعدش در عمل جراحی تخمدان رو از بدنش خارج کرد.
خبرنگار در مورد بیشتر شدن موه های خاکستری باآنجلینا جولی شوخی میکنه.
آنجلینا جولی در پاسخش گفت :«نمیدونم میشه گفت الان من در دوران یائسگی قرارگرفتم یا فقط یه سالی هست که گذروندم.»
فیلم جدیدآنجلینا جولی«اول اونها پدرم رو کشتن» که در مورد نسل کشی در کامبوج هست امسال در شبکه ی نتیلفیکس منتشر میشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا