سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

ملحق شدن یک سوپر مدل به فصل دوم سریال Only Murders in the Building

درست زمانی که فکر می‌کردیم سریال Only Murders in the Building نمی‌تواند جز سریالهای برتر باشد ، Hulu Original  پیش می‌رود و برای فصل دوم یک سوپرمدل انتخاب می‌کند.

روز چهارشنبه، اول دسامبر، اعلام شد که کارا دلوین به سلنا گومز، استیو مارتین و مارتین شورت برای فصل جدید سریال Only Murders in the Building خواهد پیوست. این مدل بازیگر قرار است نقش شخصیت جدیدی به نام آلیس را بازی کند.

طبق توصیفات این شخصیت, آلیس یک فرد شیک با دانش درونی در مورد دنیای هنر است و  او یک شخصیت اصلی در فصل جدید این سریال پر رمز و راز خواهد بود.

دلوین آخرین نام بزرگیه که به  این مجموعه پر ستاره پیوسته است. علاوه بر گومز، شورت و مارتین، بازیگران گروه فصل اول  آرون دومینگز، امی رایان، تینا فی و غیره بودند. Murders in the Building الان رسماً پربیننده ترین کمدی Hulu است، اما یه زمانی جان هافمن، یکی از خالقان این سریال، کاملا مطمئن نبود که بتواند افراد مشهوری را برای بازی در این سریال رزرو کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا