سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اولگا ساریتاش یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی خود را گام به گام اجرا می کند

بازیگر مشهور تولگا ساریتاش با شخصیت و استعدادهایش مورد حمایت تعداد زیادی از طرفداران قرار می گیرد. این بازیگر متولد 1991 یکی از نام هاییه  که از سال 2010 در صحنه فیلمبرداری مورد توجه قرار گرفته است.

این بازیگر که در سنین جوانی در سریال «20 Dakika» و «Muhteşem Yüzyıl» بازی کرد توجه زیادی را به خودش جلب کرد، با سریال «Güneşi Kızları» سروصدای زیادی به پا کرد و با بازی در سریال «Söz» شایسته تشویق شد.

تولگا ساریتاش را  که آخرین بار در سال 2022 در سریال «بابا» تماشا کردیم، مدتیه که از صحنه فیلمبرداری دور بوده است. تولگا ساریتاش، نامی که طرفدارانش مشتاقانه منتظر شنیدن آن هستند، یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی اش را گرفت.

تولگا ساریتاش که خواستگاری اش از دوست دخترش زینپ مایروک در روز 14 فوریه روز ولنتاین در دستور کار مجله بود، قدم به قدم در راه رسیدن به هدفش است.

مهمت اوستونداغ، نویسنده روزنامه حریت، اعلام کرد که تولگا ساریتاش و زینپ مایروک در 27 ژوئن ازدواج خواهند کرد.این رابطه عاشقانه 3 ساله مدت ها بود که سر زبانها بود.

عروسی این زوج در ازمیر آلاچاتی برگزار می شود و انتظار می رود افراد مشهور زیادی در این عروسی شرکت کنند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا