سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران ایلکر کاللی علاقه زیادی به سریال LA PASION TURCA نشان دادند

ایلکر کاللی در عرصه بین المللی نامی برای خودش دست و پا کرده است. سریال «La Passion Turca» ( شور ترکی ) با بازی کاللی که از آنتن 3 اسپانیا پخش شد و توجه زیادی را به خودش جلب کرد، اکنون از طریق نتفلیکس اسپانیا با بینندگان سراسر جهان روبرو شده است.

این سریال همچنین در 28 ژوئن از نتفلیکس ترکیه پخش شد و به سرعت به یکی از پربیننده ترین تولیدات تبدیل شد. علاوه بر این، با توجه به نظراتی که در شبکه های اجتماعی صورت گرفت، این سریال توجه زیادی را به خودش جلب کرد.

این بازیگر شروع به دریافت تمجیدهای زیادی از طرفدارانش در شبکه های اجتماعی کرد. در این سریال که ترکیبی از اشتیاق و اروتیسم است، کاللی نقش اصلی را با بازیگر اسپانیایی مگی سیوانتوس به اشتراک گذاشت.
ایلکر کاللی پس از استقبال زیادی از بی‌بی‌سی و نتفلیکس بریتانیا با سریال انگلیسی‌زبانش به نام «مار»، اکنون با پروژه‌ی مؤثر دیگری با سریال اسپانیایی «La Passion Turca» جایش را در عرصه‌ی بین‌المللی باز کرده است.این بازیگر با وجود بلد نبودن زبان اسپانیایی، این سریال را در مراحل آماده سازی حفظ کرد و با گذراندن دوره های زبان با موفقیت این روند را پشت سر گذاشت.

ایلکر کاللی همچنین به عنوان اولین بازیگر ترک که سریالش از نتفلیکس اسپانیا پخش شد، تاریخ ساز شد.اگرچه ترکیه صادرکننده عمده سریال های تلویزیونی است، اما انتقادهایی وجود داشت که بازیگران ترک به اندازه کافی در تولیدات خارجی حضور ندارند. با این حال کاللی توانست به عنوان نماینده موفقی در این زمینه مطرح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا