سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

توضیح جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” در مورد اسم پسرش …

Jennifer-Metcalfe-623x830جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” اسم نوزاد پسر تازه به دنیا اومده اش رو “Daye Colmic Lake” گذاشته که اسم میانی فرزندش با یک ارتباط خاص فامیلی همراه هست….
جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” و همسرش گِرک لیک در بیستم ژوئن از به دنیا اومدن فرزندشون استقبال کردن.
جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” در هشتم جولای یه عکس از پای پسرش که شوهرش اون رو در دست گرفته بود گذاشت و نوشت :« پسرای من»
جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” که برای بازی در نقش «مرسدس مک کویین» که برنامه ی کانال چهار پخش میشه معروف هست در مصاحبه ی خودش با مجله گفته که :« اسم پدر من کولین و پدر همسرم میک هست….
گرک بیشتر دوست داره که اسم پدر ها رو نگه داره ولی من زیاد طرفدار اسم هایی که بیشتر از یک اسم اصلی دارن نیستم. من اسم های اصل و اورجینال رو ترجیح میدم.»
جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” همچنین درباره ی تفاوت های سایز های بدنی خودش هم صحبت کرد و گفت که چقدر بزرگتر شدن….
جنیفر متکالفه “Jennifer Metcalfe” از تغییر بدنی خودش صحبت کرد و عکس بدن خودش رو گذاشت که مادر ها رو به این کار ترغیب کنه و استرسی در این باره نداشته باشن….
اون توضیح داد که چون اطراف خودش مادر هایی که تازه باردار هستن زیاده و از ناتوانی های بعد زایمان میترسن ، به همین دلیل میخواد باعث بشه که استرس اونها کمتر بشه و هیچ ناراحتی و نگرانی خاصی نداشته باشن……

 

b6f0bc7d8615c5099a817437eca2ab59

Jennifer_Metcalfe

'Loose Women' TV show, London, UK - 16 May 2017images

landscape-1455813758-soaps-hollyoaks-vote-advert-jennifer-metcalfe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا