سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار بین الملل

کارمندان دولت کانادا از شرایط ناراضی هستند

به نقل از پایگاه خبری رویترز؛سازمان «هیات خزانه‌داری کانادا»روز قبل اعلام نمود که مذاکره کنندگان دولت این کشور جهت برطرف کردن نارضایتی کارمندان دولت به آنها آخرین بسته پیشنهادی برای به خاتمه رساندن اعتراضات و اعتصابات آنها عرضه کرده اند.

این اعتصابات که تحت نظر اتحادیه صنفی «ائتلاف خدمت دولتی کانادا» از 11 روز پیش شروع شده است و با اعلام همین اتحادیه ۱۵۵۰۰۰ کارمند دولت در این اعتصابات حضور یافته اند انجام شد که این اتفاق برزگترین اعتصابات در تاریخ کشور کانادا لقب گرفت.

رئیس اعتصاب کنندگان کانادایی نخست وزیر این کشور را متهم به ایجاد بن بست برای حل مسئله و دغدغه کارمندان کرد و از او درخواست کرد عملکرد بهتری داشته باشد.

روز قبل هم دولت کانادا اعلام کرد آخرین بسته پیشنهادی را به اعتصاب کنندگان برای حل مسئله ارائه نموده است.

براساس گزارشات مذاکره کنندگان دولت کانادا بر سر میز مذاکره با اعتصاب کنندگان جزئیات هنوز کامل تشده است اما کلیاتی همچون «پیشنهاد افزایش دستمزد» و رسیدگی به درخواست ها پیرامون  «دورکاری، سوابق خدمت و بستن قرارداد»می شود.

این سازمان طی بیانیه رضایت خود را از این مسئله اعلام کرد.

چهارشنبه گذشته نیز «ائتلاف خدمت دولتی کانادا»به خاطر عدم توافق با دولت کانادا به خاطر درخواستهای اعتصاب کنندگان از برنامه های خودشان برای مسدود کردن  چندین بندر این کشور خبر داده بودند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا