سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار

۲۰سال حبس برای تعرض جنسی به کودک ۱۲ساله

12-yasindaki-cocuga-cinsel-istismara-20-yil-hapisqFzVVaLnsUC7mtQtd7TJGg

مظنونی که ادعا شده‌است به دختر بچه‌۱۲ساله در آدانا تعرض جنسی کرده است، به ۲۰سال حبس محکوم شد.

به مظنونی که گفته می‌شود به دختر بچه۱۲ساله‌ی آدانایی تعرض جنسی کرده است ۲۰سال محکومیت داده شد.

در جلسه دادگاهی که در شعبه ۴ جرایم سنگین دادگستری آدانا برگذار شد، محکوم د.آ و شاکی‌ها شرکت داشتند.

قاضی دادگستری، با تکرار مطالعاتی که درباره اصل مطلب داشت، اعلام کرد که محکوم مستلزم است به جرم “تعرض جنسی” و “محروم کردن شخص از بکارت” مجازات شود.

شخص محکوم، د.ا، که در دفاعیه‌های پیشین خود جرایم خویش را متقبل نشده و ادعا میکرد دچار افترا شده است، در آخرین سخنان خود در جلسه دادگاه گفت: “به تصمیم نهایی دادگاه احترام می‌گذارم”.

هیئت دادگاه، به جرایم “تعرض جنسی” و “محروم کردن شخص از بکارت” شخص “راننده د.ا” را به ۲۴سال حبس محکوم کرده بود. سپس با توجه به وضعیت وی در طول جلسه و در نظر گرفتن رعایت ادب از سوی مظنون، این محکومیت را به ۲۰سال کاهش داد.

با چاقو خود را زخمی کرد

راننده د.ا که در آدانا به عنوان پخش کننده نان کار می‌کرد، در تاریخ ۹مرداد ۲۰۱۷ زمانی که متوجه شد با ادعای این که به یک دختر ۱۲ساله تعرض جنسی کرده است به مرکز پلیس منتقل خواهد شد، خود را از ناحیه شکم با یک چاقو زخمی کرده بود. د.ا پس از تمام شدن مدت زمانی که در بیمارستان به سر می‌برد، طبق تصمیم دادگاهی که از آن فارغ شده بود به زندان برده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا