سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

پوستر جدید و تاریخ انتشار فیلم School For Good And Evil در نتفلیکس اعلام شد!

نتفلیکس بالاخره تاریخ اکران و پوستر جدید فیلم School For Good And Evil (مدرسه خیر و شر)، را منتشر کرد. قبلاً تصور می شد که این فیلم در سپتامبر 2022 در نتفلیکس اکران شود، اما به نظر می رسد که باید کمی بیشتر  منتظر بمانیم.

خلاصه داستان: در دهکده گاوالدون، دو دوست ناسازگار و صمیمی، سوفی (سوفیا آن کاروسو) و آگاتا (سوفیا ویلی)، نامتعادل ترین رابطه را با هم دارند. سوفی، عاشق افسانه ها، رویای فرار از زندگی معمولی روستایی  را در سر می پروراند، در حالی که آگاتا، ساخته های یک جادوگر واقعی است. سپس یک شب در زیر ماه قرمز ، یک نیروی قدرتمند آنها را به مدرسه خیر و شر می برد – جایی که داستان واقعی هر افسانه بزرگ آغاز می شود. با این حال چیزی از همان ابتدا اشتباهه: سوفی به مدرسه شیطان رها می شود که توسط لیدی لسو ( با بازی شارلیز ترون) پر زرق و برق  اداره می شود، و آگاتا در مدرسه خیر، تحت نظارت پروفسور داوی (کری واشنگتن) مهربان است .

به گفته مدیر مدرسه (لارنس فیشبرن)، گویی هدایت کلاس با فرزندان سیندرلا، کاپیتان هوک، و پسر پرهیجان شاه آرتور (جمی فلترز) به اندازه کافی سخت نبود، به گفته مدیر فقط بوسه عشق واقعی می تواند قوانین را تغییر دهد, میشل یو، راب دیلینی، پتی لوپون و غیره نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

این فیلم در 21 اکتبر 2022 در نتفلیکس اکران خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا