سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیم پارسونز فاش کرد که او و تاد اسپیواک کرونا گرفته بودند: “ما حس بویایی و چشاییمان را از دست داده بودیم.”

جیم پارسونز درباره کرونا گرفتنش صحبت کرده است.

جیم،ستاره 47 ساله The Boys  ، در اپیزود روز دوشنبه Tonight Show با اجرای جیمی فالون فاش کرد که او و تاد اسپیواک در اوایل امسال کرونا گرفتند.

پارسونز  گفت:″ من و تاد اوایل سال کرونا گرفتیم و اواسط ماه مارس بود  ما  فکر می کردیم سرما خورده ایم و نمیدانستیم این چه بیماری است تا اینکه ما حس بویایی و چشایی خود را از دست دادیم … من نمی فهمیدم که چرا چشاییمان کاملا از بین رفته و وقتی در قرنطینه هستید واقعا کاری جز غذا خوردن ندارید ، خدای من ، این خیلی وحشتناک بود. “

به گفته ENT UK ، سازمان پزشکان گوش ، حلق و بینی در انگلستان ، از بین رفتن چشایی و بویایی نشانه اولیه COVID-19 است و یکی از علائم رایج در بین بیماران کره جنوبی ، چین و ایتالیا است.

پارسونز و تاد اسپیواک ، 43 ساله ،الان خوب شدند. این زوج ، که در سال 2017 ازدواج کرده اند ، در خانه با هم در قرنطینه بوده اند آنها از پیر شدن در کنار م لذت می برند.

او گفت: ما شش هفته مریض بودیم و خیلی وحشتناک بود.

 پارسونز در مورد تغییر رنگ موهایش به بلوند گفت: تاد این کار را انجام داد و شش ساعت طول کشید و پوست سرم سوخت. زیبا شدن درد دارد. 

بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز ، از روز سه شنبه ، بیش از 7188100 نفر به COVID-19 و 205200 نفر در اثر این بیماری در ایالات متحده  جانشان را از دست داده اند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا