سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

قسمت سوم فیلم احضار (The Conjuring) احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد

سری فیلم های احضار (The Conjuring)، جزو پرطرفدارترین فیلم های ترسناک چند سال اخیر سینما هستند و اکنون پیتر سفرن (Peter Safran) تهیه کننده ۲ نسخه قبلی فیلم، در یک مصاحبه اعلام کرده که قرار است قسمت سوم فیلم، در سال ۲۰۱۹ ساخته شود تا در سال ۲۰۲۰، اکران شود.

شرایط خیلی خوبی داریم. دیوید لزلی جانسون در حال نوشتن فیلمنامست و به اینکه از سال بعد، ساخت فیلم اغاز بشه، خوشبینم

the-conjuring-poster

سال پیش بود که اعلام شد نسخه سوم فیلم نیز ساخته خواهد شد و بمانند قسمت دوم، فیلمنامه این قسمت نیز توسط دیوید لزلی جانسون (David Leslie Johnson) نوشته خواهد شد. جیمز وان (James Wan) که کارگردانی دو قسمت قبل را به عهده داشته است و جدیدترین فیلمش؛ آکوامن (Aquaman) از حدود ۳ ماه دیگر اکران خواهد شد، در کنار سفرن جزو تهیه کنندگان فیلم است هرچند هنوز کارگردان بودن یا نبودن وی در این قسمت، مشخص نشده است.

گرجه هنوز از داستان فیلم چیزی گفته نشده است، اما نسخه سوم فیلم نیز بمانند دو نسخه قبل، داستان یکی از پرونده های خانواده وارن یعنی اد و لورین(Ed Warren, Lorraine Warren) را روایت می کند. شخصیت هایی که پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ویرا فارمیگا (Vera Farmiga)، در دو نسخه نخست فیلم، در نقش آنها بازی کرده اند.

 

البته سفرن پیشتر در یک مصاحبه گفته بود که در این قسمت دیگر خبری از “خانواده ای که در یک خانه، درگیر وقایع ماورالطبیعه می شوند” نخواهد بود و داستان روال جدیدی را تجربه خواهد کرد.

دو نسخه نخست فیلم که به ترتیب در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ اکران شدند، فیلم های بسیار موفقی بودند به حدی که شخصیت عروسکی آنابل (Annabelle) که در نسخه نخست “احضار” حضور کوتاهی داشت، خود تبدیل به یک ۳ گانه شد که قسمت سوم آن به زودی ساخته خواهد شد. همچنین شخصیت راهبه (The Nun) که در نسخه دوم فیلم نمایش داده شد، همین هفته اکرانش را اغاز کرد و با ۵۳ میلیون دلار، افتتاحیه فوق العاده ای داشت.

 

لازم به ذکر است که احضار ۱ که با بودجه ۲۰ میلیونی ساخته شده بود، توانست در گیشه به فروش خیره کننده ۳۱۹ میلیون دلاری برسد. نسخه دوم که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد نیز در باکس آفیس به فروش ۳۲۰ میلیون دلاری رسید تا انتظارات از نسخه سوم فیلم بشدت بالا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا