سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیدسته‌بندی نشده

الن پامپئو در مبارزه عیله نژاد پرستی و با عصبانیت گفت: چرا من نمیتونم کمک کنم؟

الن پامپئو درباره چیزی که به عنوان یک ضد نژاد پرستی درک میکند پرده برداری میکند.

در کلیب منحصر به فرد PEOPLE، ستاره مجموعه تلویزیون آناتومی گری با جیدا پینکت اسمیت صحبت کرد، ادرین بنفیلد نوریس و ویلو اسمیت درباره مبارزه با نژاد پرستی و  واکنش آن در برنامه رد تیبل تاک در فیسبوک بحث میکردند.

ستاره ۴۹ ساله بعد از آن که  A&E Network به یک برنامه با تمرکز بر روی زندگی خانواده در داخل KKK کمک کرد یک فراخوان فرستاد.

بنابر این A&E قرار بود که این مستند را پخش کند. پامپئو توضیح داد: و من یک توییت صوتی داشتم، این جالب نیست. شماها نباید از این نوع برنامه ها درست کنید. برای من مهم نیس که این برای برنامه چه کار هایی انجام شده، اون تریلری که من دیدم عصبانی کننده و حساسیت به kkk بود.

او ادامه داد: اگر شما میخواهید به آنها پول بدهید برای سوزاندن برابری یا هرچیزی که اونها میگن، A&E من باهاش مشکل دارم.

بازیگر گفت: حرف هایش باعث شد پایان سریال قبل از پخش شدنش شد.  A&E گفت: ما متاسفیم، ما آن را پاک میکنیم.او گفت: بنابر این من دوست دارم از اموجی مشت سیاه استفاده کنم، قدرت مشکی. اگرچه توییت اون واکنش هایی برای اموجی مشکی که استفاده کرده بود به ارمغان آورد. من فرهنگی را اختصاص نمیدهم. من فقط دارم به مبارزه ملحق میشم.

پامپئو توضیح داد او احساس میکرد اگرچه واکنش هایی که دریافت میکرد ضد نژاد پرستی بود گفت: اگر شما منو به اسم ه.رزه صدا کنید این قضاوت کردن من از روی رنگ پوستم نیست؟ چرا من نمیتونم به پیروزی مردم سیاه کمک کنم، چون سفید پوستم؟

این ستاره در مجله پورتر و تنوع و وارد کردن آن به هالیوود را مورد بحث قرار داد و به برنامه وومن این تلویژن به خاطر ناتوانی در بازتاب استعداد ها اعتراض کرد.

او با اشاره به کار کنان در مصاحبه گفت: این روزا باور نکردنی بودند، و تو این اتاق  تون زن هست، ولی من رنگ کافی نمیبینم، و من امروز وقتی وارد اتاق شدم رنگ کافی ندیدم.

او اضافه کرد: به عنوان مردم سفید پوست، این کار ماست، این وظیفه ماست، این مسئولیت ماست تا در هر اتاقی که وارد میشیم صحبت کنیم، این کار ماست چون ما مشکلو درست کردیم.

پامپئو با کریس آیوری ازدواج کرده است، که آفریقایی آمریکایی است، و آنها سه بچه دارند، استلا ۹ ساله، سیِنا ۴ ساله، و یک پسر به نام ایلی که این ماه ۲ ساله شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا