سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دواین جانسون جایزه قهرمان مردمی را در جوایز 2021 People’s Choice Awards دریافت می کند

از دواین جانسون ملقب به راک ستاره هالیوود, کارآفرین و ستاره سابق  WWE در مراسم  2021 People’s Choice Awards در روز سه شنبه، 7 دسامبر  به عنوان قهرمان مردمی تجلیل خواهد شد.

جانسون که 15 بار نامزد جایزه این مراسم شده  و دو بار هم برنده شده ، به دلیل مشارکت در صنعت سرگرمی، تلاش‌های کارآفرینانه و تعهد برای حمایت از کودکان و خانواده‌های نیازمند مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

جن نیل، معاون اجرایی این مراسم گفت: “دواین یکی از محبوب ترین بازیگران زمان ما است که در طول دوران حرفه ای اش به موفقیت های بی سابقه ای دست یافته است. “در دوره ای که بی اعتمادی زیادی وجود دارد، جانسون توانایی عجیبی در بالا بردن روحیه و لبخند زدن مردم داشته. تلاش های بشردوستانه و حضور بین المللی در رسانه های اجتماعی او را به یک رهبر فرهنگی و الهام بخش برای خیلی ها تبدیل کرده و همین باعث شده جایزه قهرمان مردمی سال 2021 را دریافت کند..”

جانسون به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل شرکت‌های Seven Bucks با نتفلیکس همکاری می‌کند تا  جدید ترین فیلم او, فیلم اکشن و هیجان‌انگیز بین‌المللی Red Notice در سطح جهانی اکران شود.

علاوه بر این، جانسون و سون باکس پروداکشنز با دیزنی در بزرگترین اکران فیلم جهانی استودیو در تابستان امسال, Jungle Cruise همکاری کردند. جانسون همچنین اخیراً تولید فرانچایز اکشن New Line/DC Black Adam را به پایان رسانده  و در حال حاضر در حال تولید فصل دو  سریال کمدی موفق  Young Rock است.

جانسون علاوه بر مشارکت‌هایش در سینما و تلویزیون، یک کارآفرین موفق هم هست. در آگوست 2020، او با دنی گارسیا و RedBird Capital همکاری کرد تا لیگ فوتبال حرفه ای XFL را به دست آورد. علاوه بر این، او بنیانگذار Siete Bucks Spirits و برند ZOA Energy است.

جانسون به‌عنوان یک بشردوست فداکار، به‌عنوان سفیر ملی برای بنیاد Make-A-Wish خدمت می‌کند و بیش از 20 ساله که اقدامات خیرخواهانه را از طریق این سازمان برآورده می‌کند. جانسون همچنین به طور فعال با بنیاد کودکان ستاره لایت که نیازهای حیاتی بیش از 60 میلیون کودک مبتلا به بیماری بدخیم، مزمن و لاعلاج در سراسر جهان برآورده می کند، مشارکت دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا