سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصویر از سریال Pennyworth منتشر شد!

مهر ماه امسال بود که کمپانی DC (دی سی) و بخش تلویزیونی کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) در حال ساخت یک سریال مستقل براساس شخصیت Alfred Pennyworth (آلفرد پنی ورث) هستند. این سریال که در واقع پیش درآمد سریال Gotham (گاتهام) است، قرار است روی دوره جوانی خدمتکار وفادارBatman (بتمن) تمرکز داشته باشد. به تازگی در جدیدترین اخبار منتشر شده  اولین تصویر رسمی سریال Pennyworth (پنی ورث) منتشر شده است. در این تصویر برای اولین‌بار شاهد یک نمای کلی از شخصیت آلفرد پنی ورث جوان با بازی Jack Bannon (جک بانون)، هستیم که در شهر لندن حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

سریال Pennyworth داستان دوره جوانی خدمتکار بروس وین یعنی Alfred Pennyworth را روایت می‌کند که در واقع سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا در دهه سوم زندگی خود بوده است. در این دوره زمانی، وی یک شرکت امنیتی را تاسیس می‌کند و با یک جوان بسیار پولدار به نام Thomas Wayne (توماس وین) آشنا می‌شود و همکاری می‌کند. اتفاقات سریال در دهه ۶۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد. فصل اول سریال Pennyworth در ۱۰ قسمت تولید شده و از شبکه Epix (اپیکس) منتشر می‌شود. با این حال، هنوز تاریخی برای شروع پخش سریال Pennyworth اعلام نشده است. در این سریال، Bruno Heller (برونو هلر) در نقش تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه در کنار Danny Cannon (دنی کنون) در نقش تهیه کننده، نویسنده فیلمنامه و کارگردان، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند. این دو نفر پیش از این در ساخت سریال Gotham نیز نقش داشته‌اند. همچنین Jack Bannon (جک بانون)، Ben Aldridge (بن الدریج)، Ryan Fletcher (رایان فلچر)، Paloma Faith (پالوما فیت)، Jason Flemyng (جیسون فلمینگ)، Polly Walker(پالی واکر) و Hainsley Lloyd Bennett (هینسلی لوید بنت)، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Pennyworth حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا