سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تصویر جدیدی از فیلم Wonder Woman 1984 منتشر شد!

[ad_1]

پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان سری فیلم های Wonder Woman (زن شگفت انگیز) به مناسبت تولد ۳۴ سالگی گل گدوت (Gal Gadot) بازیگر نقش پرنسس دایانا یا همون زن شگفت انگیز در فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز ۱۹۸۴)، عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرد که در انتهای این پست می توانید آن را مشاهده نمایید.

در فیلم Wonder Woman 1984 بازیگرانی همچون گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو ترور، کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش چیتا، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، کانی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش ملکه هیپولیتا و رابین رایت (Robin Wright) در نقش ژنرال آنتیوپ، به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی DC بر عهده پتی جنکینز بوده است. همچنین هانس زیمر (Hans Zimmer) وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Wonder Woman 1984 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با ۱۰ آبان ۱۳۹۸ اکران شود، اما در ماه آبان سال ۱۳۹۷، کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) از عقب افتادن اکران این فیلم تا حدود ۷ ماه خبر داد و حال دنباله فیلم Wonder Woman برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ برابر با ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ برنامه ریزی شده است.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا