سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده معروف ترکیه سردار اورتاچ Serdar Ortaç اعتراف کرد زن ذلیل است

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده معروف ترکیه سردار اورتاچ Serdar Ortaç که به همراه همسرش کلویی اورتاچ Chloe Ortaç که برای تفریح در شهر میامی آمریکا به سر می برد و همچنین کنسرت های دنباله دار در آمریکا آماده می شود.

650x344-serdar-ortactan-sasirtan-itiraf-1488883790264

خبرنگار اعزامی خبرگزاری در میامی آمریکا با سردار اورتاچ Serdar Ortaç ملاقات کرده و یک مصاحبه خاص و متفاوت با او داشته و به سوالاتی که درمورد همسرش کلویی اورتاچ Chloe Ortaç نیز پرسیده شد جواب داد.

6_d

بعد از مگااستار تارکان tarkan که در هفته های اخیر در آمریکا کنسرت های دنباله دار داشته و سردار اورتاچ Serdar Ortaç نیز میخواهد در آمریکا کنسرت های دنباله دار داشته باشد.

3_d

سردار اورتاچ Serdar Ortaç که در هفته های اخیر برای ویلا گرفتن به خواسته همسرش کلویی اورتاچ Chloe Ortaç در آمریکا، پیشنهاد بازی در یک فیلم تبلیغاتی را قبول کرد.

17_d

سردار اورتاچ Serdar Ortaç در بین مصاحبه با خبرنگار اعزامی خبرگزاری در میامی آمریکا نیز خاطر نشان کرد که همسرش را خیلی دوست دارد و برای او حاضر است هر کاری بکند.

9_d

به دنبال موضوع اینکه چقدر همسرش را دوست دارد و حرف و حدیث اینکه بعضی ها او را زن ذلیل می دانند این را قبول کرده و با خنده گفت : بله من زن ذلیل هستم.

21_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا