سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کسانی که منتظر سریال Şahmaran با بازی سرنای ساریکایا هستند ناامید شده اند!

سردرگمی بزرگی در شبکه های اجتماعی در رابطه با سریال تلویزیونی Şahmaran که در 20 ژانویه از نتفلیکس پخش شد وجود دارد. طرفداران این سریال نظراتی را به اشتراک می گذارند مبنی بر اینکه نتوانسته اند آنچه را که از پروژه Shahmaran انتظار داشتند پیدا ببینند.

علاوه بر داستان سریال با بازی سرنای ساریکایا و بوراک دنیز، انتقادات از بازی های بازیگران و نحوه بازتاب داستان همچنان در شبکه های اجتماعی بالا می رود.در کل کم نیستند کسانی که می گویند سریال Şahmaran انتظاراتشان را برآورده نکرده است.

کسانی هم بودند که می گفتند بازی بوراک دنیز را بیشتر دوست دارند، اما درباره سرنای ساریکایا چنین فکری نمی کنند.

یکی از قابل توجه ترین انتقادها از طرف پیانیست معروف فاضل سی وارد شد… سی در حساب کاربریش در توییتر اعلام کرد که دو قسمت دیگر را نمی بیند.

این سخنان فاضل سی قابل توجه بود: آیا چنین شاهمارانی وجود دارد؟ ما از فلسفه پردازی، کلیشه ها، محدودیت ها، ناتوانی در فراتر رفتن، ناتوانی در پرواز، رتبه های شما خسته شده ایم. یک از ده! ”

کسانی که در مورد این پست که نزدیک به 1.5 میلیون بازدید داشته است، نظر گذاشته اند، همچنین موافق هستند که این سریال داستانی  کم عمق دارد.

اگرچه فصل اول سریال Şahmaran همچنان از نقاط مختلف در شبکه های اجتماعی انتقاد می شود، اما این واقعیت وجود دارد که شاهمران سر صحبت ها افتاده  و بسیاری از افراد از روی کنجکاوی سریال را در نتفلیکس تماشا می کنند..

در نتیجه، اگرچه به نظر می‌رسد که اکثریت مردم از این پروژه خوششان نمی‌آید، تعجب آور نیست که نرخ بازدید در نتفلیکس هم بالا باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا