سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیمز مایکل تایلر، ستاره سریال Friends، به علت سرطان پروستات در سن 59 سالگی درگذشت

جیمز مایکل تایلر، بازیگر نقش گانتر در سریال Friends، در 59 سالگی درگذشت.

مدیر او این خبر را به بی بی سی اعلام کرد که تایلر روز یکشنبه در آرامش در خانه اش درگذشت.

در بیانیه مدیرش آمده است: “اگر یک بار او را ملاقات کرده باشید، برای همیشه با او دوست خواهید بود.” [از او] همسرش جنیفر کارنو، عشق زندگی اش به یادگار مانده است.”

در ماه ژوئن، تایلر فاش کرد که با سرطان پروستات استیج 4 مبارزه می کند.

مدیر او به نقل از بی‌بی‌سی گفت: «او که می‌خواست تا حد امکان به افراد بیشتری کمک کند، داستانش را با شجاعت به اشتراک گذاشت و مبارزی برای کسانی شد که پروستات دارند .”

تایلر برای بازی در نقش گونتر، مدیر کافی شاپ سنترال پرک، که در تمام طول سریال عاشق ریچل (جنیفر آنیستون) بود، شهرت داشت.

علیرغم مبارزه با سرطان، او در اوایل سال جاری توانست در گردهمایی Friends در HBO Max شرکت کند، اگرچه این کار را از طریق ویدئو کنفرانس انجام داد.

تایلر در ماه ژوئن به Today گفت: “من می خواستم بخشی از آن باشم و در ابتدا قرار بود حداقل با آنها روی صحنه بیایم و بتوانم در تمام جشن ها شرکت کنم.” “صادقانه بگویم، تلخ و شیرین بود. من بسیار خوشحال بودم که در آن شرکت کردم. تصمیم من این بود که از نظر فیزیکی در آنجا حضور نداشته باشم و در زوم ظاهر شوم، چون نمی خواستم اینجوری به نظر بیایم و بگویند اوه گانتر سرطان دارد.”

در طول مصاحبه در برنامه صبحگاهی NBC، او از مردم خواست که به حرف پزشکانشان گوش دهند و تست بدهند. تایلر گفت: “هدف من در سال گذشته این بود که تولد 59 سالگی ام را ببینم.” “من این کار را انجام دادم. هدف من در حال حاضر کمک به حداقل نجات یک زندگی است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا