سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

یک اتفاق تکان دهنده جدید برای کسانی که سریال محکوم را دوست دارند در راه است!

رتبه بندی ها نشان می دهد که سریال تلویزیونی فاکس تی وی به نام محکوم چقدر موفق بوده است. این که طرفداران سریال هر هفته مشتاقانه منتظر عصرهای پنجشنبه هستند، یکی از دلایل این موفقیت بزرگ است. شانزدهمین قسمت جدید این مجموعه قرار بود هفته گذشته پخش شود اما در لحظه آخر به تعویق افتاد

طرفداران سریال از این تاخیر ناراحت شدند و  متوجه دلیل آن نشدند… از کامنت های شبکه های اجتماعی مشخص می شود که گروهی از بینندگان هستند که حتی یک هفته هم نمی توانند وقفه  در پخش سریال محکوم را تحمل کنند. این سریال که  اقتباسی از سریال کره ای متهم بی گناه هست موفق شد به سریالی تبدیل شود که مانند نسخه اصلی اش مورد توجه قرار بگیرد.

طلعت بولوت هم که تازه وارد این سریال شده در کنار نقش آفرینی های اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو خودنمایی می کند.

بازیگران زن سریال هم توجه زیادی را به خودشون جلب می کنند و بینندگان در مورد وضعیت شخصیت جمره کنجکاو هستند. بسیاری از طرفداران سریال  فکر نمی کردند که جمره داستان را ترک کند. چگونه می‌تواند با درام خداحافظی کند؟» کسانی که این سوال را می پرسیدند نمی خواستند  باور کنند که  پایان داستان این کاراکتر فرا رسیده است.

قسمت جدید که هفته گذشته پخش نشد، پنجشنبه 7 آوریل پخش می شود. بسیاری از بینندگان می دانند که شخصیت جمره سریال را ترک می کند، اما نمی دانند چگونه این اتفاق می افتد. با این حال، آخرین اخبار حاکی از خداحافظی این شخصیت در قسمت هفدهم  است.

کسانی که منتظر رفتن سرای کایا از سریال هستند، در قسمت هفدهم که قرار است هفته آینده پخش شود، جزییات اتفاقی که برای جمره خواهد افتاد را مشاهده خواهند کرد. شخصیت جمره یکی از شخصیت های اصلی داستانه و تماشاگران از هارمونی اونور تونا و سرای کایا خوششان آمده است.

طرفدارانی که رفتن  سرای کیا از سریال را زودهنگام می‌دانند و از این بابت ناراحت هستند، دلیلش را در شبکه‌های اجتماعی زیر سوال می‌برند. با این حال، اطلاعات سریال حاکی از آنه که این جدایی به این علته که داستان این شخصیت به پایان رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا