سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
موبایل و تبلت و اپلکیشن

رابطه کاربری Pure UIتوسط نوکیا معرفی شد

اخیرا تیم طراحی شرکت نوکیا یک زبان طراحی رابط کاربری جدید با نام Pure UI را معرفی نموده است.این رابط برای استفاده در گوشی‌های نوکیا و همچنین دیگر محصولات  این شرکت به کار گرفته خواهد شد  و در بزودی اطلاعات  بیشتری از آن منتشر خواهد گردید.

رابط کاربری Pure UI نوکیا

رابط کاربری جدید به‌ طرزی  طراحی شده است که در برابر آینده سازگار و انعطاف پذیر باشد و  دارای شکلی تمیز و هنر موجز است که هم اکنون روند طراحی پیشرو در این بخش می باشد . علاوه بر این اجزای متنوعی دارد که با الگوها و شیوه کارهایی شروع می‌شود که ظاهر کلی را مشخص می‌کنند.

بخش زیادی از ظاهر جدید، فونت نوکیا Pure است که در تمام رابط کاربری مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

آیکون‌های جدیدی برای Pure نیز به وجود آمده است . این آیکون‌ها براساس المان‌هایی هستند که نوع آن‌ها را می‌توان برای مطابقت دادن با الزامات و قابلیت‌های نمایشگر یک دستگاه خاص تغییر داد. آن‌ها همچنین شامل انیمیشن‌هایی هستند که می تواند توجه مخاطب رو به خود جلب کند.

تیم نوکیا همچنین عناصر استانداردی را تهیه کرده است که طراحان می‌توانند از این عناصر برای ساخت سریع بخش‌هایی از نمایشگر با ظاهر ثابت استفاده نمایند.

در این رابط کاربری همچنین حالت تاریک پشتیبانی خواهد شد، البته با عناصر و نمادها که سبک خود را مطابق با آن تنظیم می‌ نمایند.

تا این لحظه، گوشی‌های نوکیا به‌ شکل و ظاهر اولیه اندروید نزدیک شده است ، اما به‌زودی باید شاهد استفاده از Pure UI در این موبایل ها باشیم. بااین‌حال، اشاره‌ای به این اتفاق که چه هنگامی این اتفاق خواهد افتاد نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا