سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

فصل نهم Shameless طولانی تر از فصل های قبل خواهد بود

شبکه Showtime اعلام کرد فصل نهم Shameless دو قسمت اضافی خواهد داشت، که تعداد قسمت های این فصل را به ۱۴ می رساند. پخش نیمه اول فصل نهم از ۹ سپتامبر آغاز می شود. پس از وقفه ای کوتاه، این سریال در ۲۰ ژانویه با نیم فصل دوم برمی گردد.

اگرچه ۱۲ قسمت سابق Shameless به نظر مناسب و کافی بود، اما ۱۴ قسمتی شدن به تیم سازنده اجازه می دهد داستان شخصیت های کمرنگ ترش را گسترش دهد، داستانی که رفته رفته بیشتر به سمت مخاطب بزرگسال نشانه رفته است.

در این فصل دوباره خانواده Gallagher عدالت را به دست خود می گیرند. Frank (با بازی William H. Macy) از مبارزات انتخاباتی سود کلانی به دست آورده و به سیاسیون شکست خورده ی جنوبی پیشنهاد مشاوره می دهد، در حالی که Fiona (با بازی Emmy Rossum) برای شناساندن شغلش به مردم، ریسک بزرگی می کند. Lip (با بازی Jeremy Allen White) می خواهد از Xan (با بازی Amirah Johnson) برادرزاده Eddie نگهداری کند، و Ian (با بازی Cameron Monaghan) هنوز درگیر مشکلات شخصی سابق خودش است.

اگرچه خیلی از سریال ها به نصف محبوبیت Shameless هم نمی رسند، اما این سریال هر فصل جان تازه ای به خانواده Gallagher داده و همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های در حال پخش باقی مانده است. اگر Showtime می خواهد قسمت های بیشتری هم از این سریال سفارش دهد، ما از دیدن آن ها به شدت خوشحال خواهیم شد.

flat550x550075f maxresdefault-10-650x366 SHAMLESS_LOGO_W_TAGLINEv2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا