سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تمدید سریال GLOW برای فصل سوم توسط Netflix

Netflix بالاخره تایید کرد فصل سوم سریال GLOW ساخته خواهد شد. این شبکه اینترنتی اعلام کرد GLOWبه زودی با ۱۰ قسمت بازخواهد گشت. این سریال یکی از شادترین و مثبت اندیش ترین نمایش ها درباره دوستی های زنانه، به همراه خط های داستانی بامزه، جالب و گاهی احساسی است. GLOW باعث می شود پس از تماشای آن احساس خوبی داشته باشید و در این دوران ما به چنین چیزی خیلی نیاز داریم. همچنین ۸ قسمت فصل دوم این سریال، از بهترین قسمت ها بین سریال های پخش شده امسال بودند.

GlowCameos

در پایان فصل دوم دیدیم که این خانم ها به سمت لاس وگاس به راه افتادند، پس باید منتظر منظره های بسیار زیباتری در فصل سوم باشیم.

در GLOW بازیگرانی از جمله Alison Brie, Betty Gilpin, Sydelle Noel, Britney Young, Marc Maron, Britt Baron, Kate Nash, Gayle Rankin, Kia Stevens, Jackie Tohn حضور دارند.

GLOW توسط Liz Flahive (از HomelandNurse Jackie) و Carly Mensch (از Nurse Jackie, Orange Is The New Black, Weeds) ساخته شده است. Jenji Kohan سازنده Orange Is The New Black به همراه Tara Herrmann و Mark Burley تهیه کنندگان اجرایی سریال و Flahive و Mensch نیز شورانرهای سریال هستند.

خلاصه داستان سریال GLOW:

GLOW ساخته شده براساس سریال کوتاه اما دوست داشتنی دهه ۸۰، داستان شخصیت خیالی Ruth Wilder (با بازی Alison Brie) یک بازیگر بیکار در دهه ۸۰ لس آنجلس را نشان می دهد که آخرین راه برای ستاره شدن را پیدا می کند: پیوستن به مسابقات پرزرق و برق کشتی زنان. او باید در این مسابقات با Debbie Eagan (با بازی Betty Gilpin) مسابقه دهد، یک بازیگر سابق که برای بچه دار شدن بازیگری را ترک کرده، اما وقتی زندگی‌اش آن طور که می خواست پیش نمی رود دوباره وارد عرصه نمایشی می شود. رهبری این گروه برعهده Sam Sylvia (با بازی Marc Maron) است، یک کارگردان درجه ۲ ناموفق که حالا باید این زنان را در عرصه کشتی به ستاره های درخشانی تبدیل کند.

 

GLOW
GLOW

glow-alison-brie-and-betty-gilpin-on-discovering-the-joys-of_2wnz-650x366

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا