سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

بازیکن ترک تبار تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil ازدواج می کند

به گزارش نسیم ورد؛

بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil و بازیگر ترکیه ای آمینه گولشه Amine Gülşe که دوسال قبل رابطه داشته و جدا شده بودند این اواخر دوباره با هم رابطه دارند و حلقه نامزدی را به انگشت یکدیگر انداخته اند.

4_hd1

بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil و بازیگر ترکیه ای آمینه گولشه Amine Gülşe بر اساس خبرهای بدست آمده در ماه جولای آینده یعنی در ماه تیر یا مرداد سال آینده در آلمان قرار است ازدواج کنند. بازیگر ترکیه ای آمینه گولشه Amine Gülşe که در سال 2014 دختر برگزیده سال ترکیه انتخاب شده بود این روزها با بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil قدم به قدم به سوی ازدواج پیش می رود.

7_hd1

این زوج معروف که دوسال پیش نیز رابطه عاشقانه داشتند این روز ها برای ازدواج آماده می شوند و قرار است در آلمان که زادگاه و وطن دوم بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil است، ازدواج کنند.

5_hd1

بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil که در روزهای اخیر از تیمش مرخصی گرفته و به استامبول آمده بود تا یک ویلای لوکس در منطقه بوغاز بخرد و تمام مشاور املاکی ها را یک به یک گشته تا بتواند ویلای مورد نظرش را پیدا کند.

11_hd1

بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil گفته که اگر ویلای دلخواهش را پیدا کند، می تواند از خیر 7 میلیون دلار یعنی رقمی نزدیک به 30 میلیارد تومان بگذرد.

12_hd1

بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil در این روزهایی که در استامبول بود از دوهتل پنج ستاره استامبول نیز دیدن کرد تا بعد از مراسم ازدواجشان در آلمان، در این هتل ها نیز مراسمی برگزار کنند تا دوستان و نزدیکانشان که در ترکیه به سر می برند نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

 

2_hd1

در این روز ها که بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil تدارک مراسم ازدواجشان را می بیند و نامزد بازیگرش آمینه گولشه Amine Gülşe نیز مشغول آماده شدن برای فیلم برداری سریال جدیدش است و همچنین در پست های اینستاگرامش نمایش عشق رو با نشان دادن حلقه نامزدیش نشان می دهد.

1_hd1

بازیکن معروف تیم آرسنال مسعود اوزیل Mesut Özil و نامزد بازیگرش آمینه گولشه Amine Gülşe یک مراسم ازدواجشان در زادگاه مسعود اوزیل Mesut Özil یعنی در آلمان و دیگری در استامبول خواهد بود.8_hd1نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا