سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیخبر های داغسینمای جهان

جولین هاف یه لباس شنای تیکه ای صد و شصت و هشت دلاری برای جشن دریاچه ی قبل از ازدواجش پوشید…!

این یه جشن حماسه‌ای آخر هفته ای برای جولین هاف بود .
«رقصیدن با ستاره ها» ، «عقد گره خورده» رو شنبه با ستاره ی اِن-اِچ-اِل( لیگ جهانی هاکی) ، بروکس لِیچ که یه لباس سنتی بدون نوار پوشیده بود مارچِزای عزیز تو یه لباس بلند زنانه و جواهر لورِین شوارتز رو قضاوت کرد ، ولی ستاره‌ی بیست و نه ساله جشن های جمعه رو (تو یه لباس شنا) در مقابل دریاچه شروع کرد .
جشن آماده سازی با بیش از صد نفر از دوستان و خانواده ی خودش در پاتوق «کوردالِن»(Coeur d’ Alene) در «آیداهو» یِ کوردالِن انجام شد .
هاف در ازدواجش که سخت به دست اومده بود با عضلات شکمش توی یه لباس شنای یه تیکه کتانی بواسطه ی اصلاحات با یه بُرش مرکزی از جلو و یه پاپیون کراوات زیبا در جلوش خودنمایی کرد .
اون ظاهرش رو با یه عینک گِرد بزرگ ، سَندل های به رنگ قهوه ای مایل به زرد و کلاه بزرگ قاب دار که پوستش رو در مقابل خورشید محافظت بکنه کامل کرد

بعد از جشن بیرونی قبل از ازدواج ، هاف و لِیچ گفتن که عهد اونها خودمونیه ، جشن بیرونی شنبه ، به سرپرستی تروی ویلیامز از «سبک زندگی ساده تروی + وقایع » ، در برابر بیش از دویست مهمان که روی نیمکت های چوبی نشسته بودن برگزار شد، و توسط گل های سرخ و لاله ها احاطه شده بودن با جعبه هایی پر از شکوفندگی موجی ، سبزه های جنگلی و شاخ و برگ درختان فصلی ، همه توسط کریستن گریفیت-وَندِر یاچت از «شکوفندگی جنگلی» طراحی شد.
« این برام خیلی مهم بود که جشنمون رو بیرون بگیریم .»
لِیچ به مردم گفت « من و جولین خیلی حادثه جو و مستقلیم و میخواستیم کارها تو طبیعت انجام بشه .»

مهمان های برجسته شامل شاما برادر بزرگتر هاف و حرفه ایه دی-دبلیو-تی-اِس دِرِک هاف (کسی که بخشی از جشن عروسی بود) ، دوست صمیمی نینا دوبرِو ، بازیگر آنون پائول ، حرفه ایه دی-دبلیو-تی-اِس مارک بالاس و حتی زوج دو شوالیه پادشاه چارلز اِسپَنیِلز ، لِکسی و هارلی بودن .
«من هیچ مردی رو ندیدم که که به زن وقتی داره «بله» رو میگه اونجوری نگاه کنه» دوبِو گفت :«این نفس منو بند آورد .»

1321084928_636x978imagesJulianne_Hough_in_Swarovski_1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا