سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

The Marvelous Mrs. Maisel: فصل چهار؛ تمدید سریال در آمازون.

The Marvelous Mrs. Maisel در حال آماده شدن برای ساخت چهارمین فصلش است ، به این معنی که در حال حاضر تولید سریال Amazon Prime Video از سر گرفته شده است. اوایل قرار بود فیلمبرداری در تابستان در نیویورک شروع شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق نیفتاد.

این سریال شخصیت داستان Miriam “Midge” Maisel ، یک زن خانه دار دهه 1950 که یک استندآپ کمدین می شود، را دنبال میکند. ستاره سریال Rachel Brosnahan عکسی از سریال The Marvelous Mrs. Maisel در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

شیوع ویروس کرونا همچنان در سریال تأثیرگذار خواهد بود. Deadline در مورد فیلمبرداری فصل چهار سریال آمازون فاش کرد:

“Amy Sherman Palladino ، خالق سریال و تهیه کننده اجرایی و Daniel Palladino تهیه کننده اجرایی قبل از این گفته بودند که به دلایل ایمنی در برابر بیماری همه گیر کرونا کمتر به موارد اضافی در فصل 4 اعتماد خواهند کرد و بیشتر به CGI متکی هستند تا احساس بصری غنی سریال را حفظ کنند ،همه میدانند در برخی صحنه ها صدها مجری زمینه ای را به کار می گیرند. “

اولین پخش در ژانویه در ابتدا برای فصل چهارم برنامه ریزی شده بود اما مسلمه که این اتفاق نمی افتد. هنوز تاریخ جدیدی تعیین نشده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما برای بازگشت به سریال تلویزیونی The Marvelous Mrs. Maisel TV در آمازون هیجان زده اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا