سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

جام جهانی نوجوانان 2023 اندونزی/ حذف ایران مقابل مراکش در ضربات پنالتی با چیپ یحیی طور!

تیم ملی شایسته نوجوانان ایران و شاگردان حسین عبدی مقابل تیم قدرتمند مراکش در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر1 شکست خورده و از صعود به جمع 8 تیم برتر مسابقات بازماندند تا تمامی تیم های آسیایی حذف شوند.

در جریان بازی هم دو تیم به تساوی یک رضایت دادند .

گلزن ایران : اسماعیل قلی زاده در دقیقه 73

گلزن مراکش : نسیم ازازی در دقیقه 90+4

در ضربات پنالتی حسام نفری یاد و خاطره ی یحیی گل محمدی را در ضربات پنالتی نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2004 زنده کرد و به بدترین شکل ممکن پنالتی خود را ازدست داد ، این در حالی بود که بازیکنان مراکش پنالتی های حود را خیلی خوب میزدن و واکنش های آرشا شکوری بی نتیجه بود.

کسری طاهری هم یکی از بهترین بازیکنان ایران بود آخرین پنالتی ایران رو خیلی بد زد که سیستم ویدوئی اعلام کرد دروازبان مراکش خطا کرده است و دوباره پنالتی را تکرار کرد اما این بار هم قابل تشخیص و بد پنالتی زد تا با گل کردن آخرین پنالتی توسط زاهونی مراکش ایران را ببرد تا با مالی هم قاره ای خود در ما قبل نیمه نهایی مسابقه بدهد.

پیش از این تیم مالی بسیار قدرتمند ظاهر شد و توانست مکزیک را مقتدرانه 5 بر 0 در هم کوبیده و به جمع 8 تیم برتر مسابقات صعود کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا