سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جیدا اتش پس از 2 سال با سورپرایز پروژه های جدید برگشت.

جیدا آتش که از سنین جوانی در پروژه های زیادی حضور داشته متولد سال 1987 است… این بازیگر از سال 1995 به عنوان یک بازیگر کودک با سریال Çiçek Taksi وارد صحنه فیلمبرداری شد.

این بازیگر که با شخصیت هانده در سریال اسمش را فریحا گذاشتم در خاطره ها ماند، در سریال او زندگی منه هم حضور موفقی داشت.

آخرین سریال تلویزیونی جیدا آتش که مخاطبان زیادی داشت, سریال بچه بود که با هجدهمین قسمت در ژانویه 2020 به پایان رسید. این بازیگر که همسرش Buğra Toptansoy را برای این سریال در ایالات متحده ترک کرد، برای فینال سریال به استانبول بازگشت.  جیدا آتش که مدت کوتاهی پس از بازگشت به آمریکا اعلام کرد بارداره حالا مادر یک دختر است.

جیدا که در نوامبر 2020 دخترش تالیا را به دنیا آورد، به مدت 2 سال از صحنه فیلمبرداری دور ماند. با این حال، عشق او به حرفه اش این بازیگر را به استانبول بازگرداند.

جیدا آتش که از  آمریکا برگشته، در حال انجام مذاکرات است. همچنین مشخص شد که این بازیگر که با بچه اش آمده، پیشنهادهای کاری جدیدی دریافت کرده است.

حالا جیدا آتش به همراه دخترش تالیا در استانبوله و ببینیم این دوره جدید چه تجربه هایی را برای این بازیگر مشهور به ارمغان خواهد آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا