سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تست کرونا جاستین بیبر پس از شروع تور جهانی مثبت شد و او کنسرتها را به تعویق انداخت.

جاستین بیبر مبتلا به کووید-19 شده و یکی از برنامه هایش را پس از شروع اخیر تور جهانی “جاستیک ” به تعویق انداخت.

روز یکشنبه، 20 فوریه، دو روز پس از شروع  کنسرتهای او، یکی از نمایندگان این خواننده به چندین رسانه، از جمله بیلبورد، تایید کرد که تست کرونای ستاره پاپ مثبت شده است.

تیم بیبر یک روز قبل بیانیه ای در اینستاگرام منتشر کرد و  اعلام کرده بود که کنسرت او در لاس وگاس به دلیل  تست مثبت COVID  به تعویق افتاده است. این کنسرت که در ابتدا برای 20 فوریه برنامه ریزی شده بود , به 28 ژوئن به تعویق افتاد.

در ادامه بیانیه آمده است: «جاستین خیلی ناراحته، اما سلامت و ایمنی عوامل و هواداران او همیشه برای او در  اولویت است.»

این خواننده 27 ساله قراره در طول تور جهانی یک ساله اش از چندین کشور در سراسر آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و استرالیا دیدن کند.

بیبر تورش را در سن دیگو، کالیفرنیا در 18 فوریه آغاز کرد. این اولین تور  این خواننده در پنج سال اخیر  پس از تور جهانی Purpose  است که در اوایل سال 2017 به پایان رسید.

در توضیح این پست آمده است: «دیشب یک رویای مطلق برای @justinbieber و کل تیم به تحقق پیوست. “در این روزهای سخت ما باید اقدامات لازم را انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که ایمنی عوامل و تیم ما از اهمیت بالایی برخوردار است. با این اوصاف کنسرت روز  یکشنبه، 20 فوریه  به روز سه‌شنبه، 28 ژوئن موکول می‌شود.”

با این حال، طرفدارانی که شاهد بازگشت بیبر به استیج در سن دیگو بودند، از اجرای او شگفت زده شدند.

هامبرتو کوواس که در کنسرت شرکت کرده بود به E نیوز  گفت: “کنسرت دیدنی بود، انرژی و هیجان زیادی داشت، چون این تور او بعد از مدت زمان طولانی برگزار شد. به نظر می رسید که او اوقات خوبی را سپری می کند و از انرژی هوادارانش لذت می برد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا