سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال Savaşçı (جنگجو) فاکس تی وی با سریال Dokuz Oğuz جایگزین می شود

سال‌هاست که  فاکس تی وی با پروژه های پی در پی در تلاش زیادی برای جذب میلیون‌ها نفر به شبکه اش هست.  با سریال  Yasak Elma (سیب ممنوعه) یکی از قوی ترین پروژه ها در این زمینه است.

با این حال، اجرای باشکوه سریال Savaşçı (جنگجو) هم هست که فصل گذشته به پایان رسید و مسئولان فاکس تی وی مشتاق بازگشت به آن روزها هستند.

سریال Savaşçı با بازی برک اوکتای  در 4 فصل موفقیت چشمگیری داشت. در فصل پنجم خبری از اوکتای  نبود و  تنها 10 قسمت از آن پخش شد و این داستان به پایان رسید.

حالا حمله بزرگی با سریال جدید به نام Dokuz Oğuz از فاکس تی وی در راه است تا قلب میلیون ها بیننده ای را که با اشتیاق سریال Savaşçı را دنبال می کنند، به دست آورد.

سریال جدید داستان سربازانی را روایت می کند که بار سنگینی را به دوش می کشند. مسئولان شبکه فکر می کنند با این پروژه می توانند به سریال بزرگی که مدت ها به دنبال آن بودند برسند.

تصویربرداری این سریال به تهیه کنندگی گلد فیلم به کارگردانی جم آکیولداش و نویسندگی سلیمان چوبان اوغلو با سرعت تمام ادامه دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا