سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سلما هایک جایگزین تندی نیوتون در فیلم آخرین رقص جادویی مایک می شود

سلما هایک در حال پیوستن به دنیای  «آخرین رقص جادویی مایک» است که سومین سری از این فیلم سینمایی با بازی«چنینگ تیتوم» است. هایک نامزد اسکار جایگزین تندی نیوتن می شود که متأسفانه به دلایل شخصی مجبور به ترک سریال شد.

یکی از نماینده های برادران وارنر در بیانیه ای گفت:  نیوتن تصمیم سختی گرفته است تا از ساخت آخرین رقص جادویی مایک ساخته برادران وارنر برای رسیدگی به مسائل خانوادگیش کناره گیری کند.

استیون سودربرگ که کارگردانی فیلم اول را برعهده داشت، به عنوان کارگردان بازمی گردد، در حالی که رید کارولین، نویسنده هر دو فیلم مایک جادویی و  مایک جادویی XXL، سومین سری را هم می نویسد.

کارولین و تیتوم قول دادند که نقش اصلی Last Dance یک قهرمان زن “قوی” خواهد بود.

تیتوم در ماه فوریه به ورایتی گفت: «این یک شخصیت واقعاً قوی، تقریباً قوی‌تر از مایک خواهد بود، شخصیتی که زن است.ما هرگز یک داستان عاشقانه سنتی نساختیم، و این یک داستان عاشقانه سنتی نیست.”

کارولین توضیح داد: «این واقعاً درباره زنیه که در یک شو استریپ وحشتناک مانند چیپندیلز گیر کرده و بعد متوجه می‌شود،  اوه لعنتی من اینجا چه کار می‌کنم؟» “و سپس مایک جادویی از سقف پایین می آید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا