سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Gecenin Ucunda به پایان نزدیک است، ضربه ای که شخصیت “مکید” را لرزاند!

قسمت جدید  ( بیست و دومین قسمت ) سریال Gecenin Ucunda (در انتهای شب) روز سه شنبه 28 مارس از شبکه استار پخش می شود.زوج  نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو نقش اصلی را بر عهده دارند.

پروژه Gecenin Ucunnda که در ترکیه به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفت اما فروش بسیار موفقی در خارج از ترکیه داشت، به زودی طبق برنامه ریزی های انجام شده، به عنوان یک سریال 26 به پایان می رسد.

سریال «Gecenin Ucunda» که از رمان پریده سلال به همین نام اقتباس شده است، درباره سفر مکید به دنیاییه که قبلاً هرگز ندیده بود و در راه یافتنش با عشق آزمایش شده است.

موضوع قسمت جدید این سریال که سه شنبه ۲۸ مارس اکران می شود به شرح زیر است؛

نجات برای فاش کردن نقشه ای که کاظم برایش تنظیم کرده بود با مکید روبرو شد و همه چیز را یکی یکی گفت. با این حال، مکید ترجیح داد به جای نجات، کاظم را باور کند.

نجات مصمم است چشمان مکید را به روی کاظم باز کند، اما متقاعد کردن مکید که  به شوهرش اعتماد دارد، تقریبا غیرممکن است.

در حالی که مکید نمی تواند حرفهای نجات را درک کند و شروع به نگرانی در مورد او می کند، ضربه دیگری از جایی غیر منتظره به او وارد می شود که او را عمیقاً تکان می دهد.

نمی‌دانم آیا مکید می‌تواند از این بن‌بستی که در آن افتاده  خارج شود و آیا می‌تواند در برابر آنچه برایش اتفاق افتاده بایستد؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا