سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کمدی های رمانتیک را فراموش کنید، نقش جدید بورجو اوزبرک طرفداران او را عمیقاً شوکه خواهد داد!

بورجو اوزبرک  اولین بازیگر زنیه که هنگام ساخت پروژه های کمدی رمانتیک به ذهن تهیه کنندگان می رسد. این بازیگر که در سریال های Afili Aşk  ( عشق تجملاتی ) و Aşk Mantık İntikam ( عشق منطق انتقام) به نتایج بسیار موفقی دست یافت، در سریال Bayram Şekeri, نیز بسیار موفق بود که 5 نسخه از آن فیلمبرداری شد.

این بازیگر که در حال آماده شدن برای شرکت در پروژه کانال دی به نام Kraliçe (ملکه) است که اکنون به عنوان یک سریال درام مطرح است، به زودی به همراه پارتنرش گوکان آلکان شروع به کار روی صحنه می کند. این بازیگر را در یک شخصیت کاملا متفاوت در سریال Kraliçe مشاهده خواهید کرد که گونکا ووسلاتری و اوزگون کارامان هم در آن حضور دارند.

این بازیگر نقش یک شخصیت زن قوی را در این سریال بازی خواهد کرد و بسیار تحت تاثیر داستان خود قرار گرفته است. بدیهیه که سریال جدید چیزهای زیادی به بورجو اوزبرک به عنوان زنی که خانواده خود را سازماندهی می کند، فداکاری نشان می دهد و قابل اعتماد است، اضافه می کند.

اگرچه داستان سریال Kraliçe که از سریال آمریکایی Queen Sugar اقتباس شده است، به طور کامل توضیح داده نشده است، اما در داستان اصلی، سه خواهر و برادر که زندگی متفاوتی دارند پس از مرگ پدرشان دوباره به هم می رسند.

همراه با تجارت خانوادگی کاشت مزرعه نیشکر، این سه برادر وارد مبارزه ای بزرگ و زندگی جدیدی خواهند شد.همچنین قرار است سریال Kraliçe با سناریویی شبیه به داستان اصلی مقابل مخاطبان ظاهر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا