سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برادر چادویک بوسمن آخرین چیزی را که بازیگر قبل از مرگش به او گفت فاش کرد و این دلخراش است.

برادر چادویک بوسمن آخرین چیزی را که بازیگر قبل از مرگ به او گفته فاش کرد و این دلخراش است.

از آن زمان ، تجلیل و احترامها از طرف طرفداران و سلبریتی ها همچنان ادامه دارد.  حالا ، برادران چادویک این بازیگر فقید را به یاد می آورند و آنچه را که برادرشان قبل از مرگ گفته بود را ، به اشتراک می گذارند.

در یک مصاحبه اخیر با نیویورک تایمز ، برادر بزرگ چادویک ، دریک بوسمن ، کشیش از مورفریسبورو ،  ، آخرین مکالمه خود را با ستاره پلنگ سیاه به اشتراک گذاشت و این قدرتمند است.

به گفته دریک ، چادویک حتی در طول بیماری هم بر ایمان خود ثابت قدم بود و حتی پس از تشخیص سرطان دعاها و مناجاتهایش را کنار نگذاشت. 

یک روز قبل از مرگش ، دریک می گوید چادویک به او گفت ، ” من در یک چهارم  هستم و به تو نیاز دارم که مرا از بازی خارج کنی.”

دریک می گوید منظورش را از چادویک پرسید ، اما بعداً فهمید که او خسته  است. ” او به من گفت ، من دعای خود را از” خدا او را شفا دهد ، خدا او را نجات دهد “تغییر بدهم و بگویم خدایا هرچی حکمت توست همان شود.”

کشیش بوسمن می گوید روز بعد او درگذشت. 

در جای دیگر مصاحبه ، دریک گفت که برادر فقید او “الهام بخش” بود و “نشان داد که شما می توانید از [کارولینای جنوبی] بیایید و به هر چیزی تبدیل شوید.”

کشیش بوسمن گفت: “چاد با استعداد بود.” او همچنین فاش کرد که چادویک می نشست و تصاویر مردم را در روزهای جوانی اش ترسیم می کرد.  گفت: “او احتمالاً با استعدادترین شخصی است که من تاکنون ملاقات کرده ام.”
او همیشه تمام تلاش خود را می کرد. “، کوین ، برادر دیگر چادویک او را  به یاد می آورد. ” او بهترین و باورنکردنی بود.” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا