سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار استانها

ریزش بخشی از یک ساختمان در خیابان شریعتی/ مصدومیت یک کارگر

1425738034493_sarvenaz mostofi-4-th3

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ریزش بخشی از نما و طبقه اول یک ساختمان در حال تخریب در خیابان شریعتی خبر داد.

سید جلال ملکی در  این باره گفت: عصر امروز حادثه ریزش ساختمان در خیابان شریعتی محدوده پل همت به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه در حال تخریب بود که در حین عملیات تنها بخشی از نما و قسمت‌های سقف طبقه اول ریزش کرده و یک کارگر نیز تا نیمه‌های بدن در زیر آوار گرفتار شده بود که آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل، این کارگر را از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی با اشاره به خبرهایی که در خصوص محبوس شدن دیگر افراد در زیر آوار منتشر شده بود، گفت: متاسفانه انتشار خبر از برخی منابع غیرمرتبط با عملیات امدادی در این حادثه سبب بروز چنین شایعاتی شده و من آن‌ را تایید نکرده و بار دیگر اعلام می‌کنم که تنها یک تن در پی ریزش سقف طبقه اول این ساختمان مصدوم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا