سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تندی نیوتن در میان جداییش از فیلم « مایک جادویی» «به سمت بازپروری می رود»

تندی نیوتن پس از اینکه سر ست فیلمبرداری «Magic Mike 3» حرکات عجیب و غریبی از خودش نشان داد و در بحبوحه طلاقش بود و سریال را ترک کرد ، احتمالاً به بازپروری می رود.

ستاره «وست ورلد» برای فیلمبرداری سری سوم این فیلم، «آخرین رقص مایک جادویی» با بازی چانینگ تیتوم در لندن بود که عوامل فیلم سر صحنه نگران سلامتی او شدند.

نماینده او از لس آنجلس به لندن آمد تا همه چیز را حل کند، اما روز سه شنبه بازیگر 49 ساله «وست ورلد» به ایالات متحده بازگردانده شد تا امیدوارانه در یک مرکز سلامت روان بررسی شود.

منابع متعدد می گویند نیوتن پس از جدایی از همسرش ال پارکر که از او سه فرزند دارد، با مشکلات عاطفی و خانوادگی دست و پنجه نرم می کند.

یک منبع در صحنه فیلمبرداری گفت: “تندی در صحنه فیلمبرداری عجیب رفتار می کرد، او بسیار سختگیر بود. مشکلات ظاهری او باعث اختلال زیادی شد، مشخص شد که او نمی تواند این نقش را بازی کند.در زندگی شخصی او اتفاقات زیادی افتاده، او و شوهرش از هم جدا شده اند. او استرس بالایی داشت

تیم تندی از او خواستند که برای حمایت از سلامت روانش به بازتوانی برود.. در حال حاضر هماهنگی‌ها برای رفتن به یک مرکز در آریزونا انجام شده، البته در صورتی که او موافقت کند.»

تهیه‌کنندگان حالا سلما هایک را جایگزین نیوتن کرده‌اند و تمام صحنه‌های مربوط به شخصیت او باید دوباره فیلم‌برداری شوند.

سخنگوی برادران وارنر قبلتر گفته بود که نیوتن “تصمیم سختی گرفت که از حضور در فیلم “آخرین رقص جادویی مایک” برادران وارنر کناره‌گیری کرد تا به مسائل خانوادگی رسیدگی کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا