سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یاغمور تانریسوسین به آنتاکیا، محل فیلمبرداری سریال Kalp Yarası بازگشته است

تقریبا یک سال از فینال سریال Kalp Yarası (زخم قلب) می گذرد که در آن گوخان آلکان و یاگمور تانریسوسین نقش های اصلی را بر عهده گرفتند. بازیگر معروف یاگمور تانریسوسین با به تصویر کشیدن شخصیت آیشه یلماز مورد تحسین قرار گرفت.

یاگمور تانریسوسین که با سریال های Pis Yedili (هفت کثیف) و Güneşi Beklerken (در انتظار خورشید) در ماجراجویی بازیگریش که از سال 2012 شروع کرد، وقفه زیادی داشت، مدیون سریال های İki Yalancı و Kalp Yarası (زخم قلب) است.  این بازیگر معروف در سریال Kalp Yarası که در 32 قسمت به طول انجامید و بین سال های 2021 تا 2022 پخش شد بسیار موفق شد.

این بازیگر معروف که حدود یک سال پس از ترک آنتاکیا به همان منطقه بازگشت، این بار برای کمک به زلزله زدگان با زخم قلبی تلاش کرد.

این بازیگر که در مسائل اجتماعی متواضع  و بدون تبلیغات شناخته می شود، این بار برای رفع مشکلات زلزله زدگان تلاش کرده است. یاگمور تانریسوسین  در سازماندهی و ارسال 2 کامیون مواد کمکی به منطقه هم مشارکت داشت.

از جمله اطلاعات دریافتی است که این بازیگر زن معروف که به نظر می رسد از نزدیک به نیازهای یتیمان و یتیمان علاقه مند است، حمایت مالی نیز می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا