سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دانیل برنشتاین با اتهامات جدید سرقت طرح ها از برندها روبرو است.

 

به نظر می رسد برندهایی ادعا می کنند دانیل برنشتاین اینفلوئنسر در مد ، طرح های برندها را برای خط تولید شخصی خودش برداشته است و از طرحهای مشاهیر الگو برداری می کند.

 برند Grayscale ادعا کرده است که برنشتاین پس از سفارش  یک مدل دامن از آن برند از آن طرح برای خط تولید خودش استفاده کرده است.

Khala Whitney، مالک و طراح برند مستقر در لس آنجلس به Page Six گفت: “شما هرگز نمی خواهید برندی باشید که در وضعیت نامناسبی قرار دارد. جای تأسف است که این اتفاق  بیفتد … او  فکر می کند که می تواند از هر چیزی خلاص شود.

ویتنی( که گفت دامنی که توسط افراد مشهور مانند Cardi B و Keke Palmer پوشیده شده است) فکر می کند فروشگاه بزرگ باید متوجه شده باشد که این یک کپی است. “هیچ کس  فکر نکرده است که این طرح آشنا به نظر می رسد؟

ویتنی ، که سیاه پوست است ، خاطرنشان کرد که Macy’s گفته است که محصولات بیشتری را توسط طراحان سیاه پوست به فروش می رساند. او گفت: “این منطقی نیست.” “الان زمان سرقت طرح ها نیست و به خصوص از طراحان سیاه پوست .”

برنشتاین در حال حاضر درگیر نبرد قانونی با نام تجاری بزرگ اروس (Great Eros) بر سر ادعای کپی کردن طرح است. او همچنین قبلاً به کپی طرح ماسک متهم شده بود که او آن را انکار کرده است و به کپی جواهرات  برای برند  نوردستروم هم متهم شد. برنشتاین آن را انکار کرد ، اما یک نماینده برای نوردستروم در آن زمان گفت: “ما مسائلی از این دست را جدی می گیریم و با لولو دی کی و دانیل برنشتاین همکاری می کنیم تا هر یک از قطعات مورد بحث را حذف کنیم. ما خوشحالیم که به مشتریانمان فرصتی برای خرید بقیه مجموعه را ارائه می دهیم. “

هنگامی که ادعاهای دزدی مطرح شد ، وکلای برنشتاین موضوع را خلاصه کردند و در عوض لیستی از اقدامات خیرخواهانه طراح WeGaveWhat را برای ما ارسال کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا