سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دنیای حیواناتگوناگونمطالب جالب
موضوعات داغ

با 5 روش تشخیص محصولات رویال کنین اصل از تقلبی آشنا شوید

یکی از مهم ترین چالش هایی که دارندگان سگ و گربه با آن رو به رو هستند، تشخیص رویال کنین اصلی از تقلبی است. کمپانی رویال کنین یکی از محبوب ترین شرکت های عرضه کننده غذای حیوانات خانگی اعم از سگ و گربه است. غذاهای این کمپانی دارای تنوع بسیار زیادی است و در وزن های مختلف به بازار عرضه شده است. اما با بالا رفتن لیست قیمت رویال کنین، نمونه تقلبی آن وارد بازار شد که قیمت بسیار کم تری داشت. اگر می خواهید، غذای اصل برای حیوان خانگی خود تهیه کنید، بهتر است به سایت رویال کنین مراجعه کنید.

روش های تشخیص بسته بندی اصلی از تقلبی رویال کنین

برای تشخیص رویال کنین های اصل از نمونه های تقلبی می توانید به بسته بندی آن ها توجه کنید. نخستین روش برای تشخیص محصولات اصل از طریق ظاهر بسته های غذا است. تفاوت های بسیار مهمی میان ظاهر و بسته بندی محصولات اصل و فرع وجود دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

تاریخ انقضا با توجه به ساختار و ابعاد

روش اول برای تشخیص رویال کنین های اصل از تقلبی توجه به تاریخ انقضا آن ها است. در بسته های رویال کنین اصل، همیشه جای مشخصی برای درج تاریخ انقضا تعیین شده است. علاوه بر آن فونت استفاده شده برای تاریخ نیز در همه بسته های رویال کنین به یک شکل است. همچنین روی بسته هایی که ابعاد و وزن بیشتری دارند، دو بار از تاریخ انقضا استفاده شده است.

بارکد و QR CODE محصول

روش بعدی برای تشخیص اصل بودن رویال کنین ها استفاده از بارکد و QR CODE آن ها است. شما با اسکن کردن بارکد می توانید، به راحتی از اصل بودن محصول خود مطلع شوید. اغلب بارکدهای موجود روی بسته های تقلبی، قابل شناسایی و اسکن کردن نیستند.

طرح چاپی روی محصول و توجه به کیفیت آن

همان طور که می دانید روی محصولات رویال کنین از تصاویر مختلفی استفاده شده است. تصاویر چاپ شده روی محصولات تقلبی بی کیفیت هستند. شما می توانید به راحتی تفاوت تصاویر چاپ شده روی محصولات اصل و تقلبی را مشاهده کنید.

قسمت بازشو در محصولات غذایی خشک

یکی از مهم ترین روش های تشخیص نمونه اصلی محصولات غذای خشک رویال کنین، بخش بازشو آن ها است. روی این قسمت از این محصولات نوشته ای تحت عنوان Fresh Pack وجود دارد. این نوشته در قسمت باز شو تمامی غذاهای خشک ، موجود است. علاوه بر این، در بخش بالایی محصولات غذایی رویال کنین یک زیپ کیپ تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا پس از استفاده از غذا درب محصول را پلمپ کنید تا تازه بماند.

شناخت فروشگاه های معتبر خرده فروشی

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص محصولات اصل از تقلبی، شناخت درست فروشگاه های معتبر است. فروشگاه هایی که معتبر هستند، مشتریانی ثابت دارند و در بازار شناخته شده اند. یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه غذاهای اصل فروشگاه و وب سایت رویال کنین است. شما با مراجعه به این وب سایت می توانید، غذاهای اصل و بسیار با کیفیت برای حیوان خانگی خود تهیه کنید. استفاده از غذاهای اصل و با کیفیت باعث می شود تا حیوان خانگی شما سالم تر باشد.

اختلاف قیمت محصولات رویال کنین در فروشگاه های مختلف

محصولات مختلف رویال کنین مانند غذای خشک گربه رویال کنین بر اساس ابعاد، وزن و نوع غذا با یک دیگر تفاوت قیمتی دارند. این محصولات در فروشگاه های مختلف نیز با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. اغلب فروشگاه هایی که شناخته شده تر هستند، محصولات خود را با یک قیمت ثابت به مشتریان عرضه می کنند؛ اما فروشگاه هایی که غذاهای تقلبی به مشتریان خود می دهند، قیمت پایین تری برای محصولات خود در نظر گرفته اند.

محصولات رویال کنین اصل به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای قیمت بالایی هستند. اگر به سلامت حیوان خانگی خود اهمیت می دهید بهتر است از محصولات غذایی اصل استفاده کنید. این محصولات غذایی به شدت مرغوب هستند و ویتامین های مورد نیاز بدن حیوان خانگی شما را در اختیارشان قرار می دهد.

 

دلایل اختلاف قیمت رویال کنین نسب به سایر رقبا

رویال کنین یکی از برندهای مشهور دنیا در تولید غذا برای حیوانات خانگی است. این برند همواره در تلاش بوده تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب غذاهای مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت ،این برند دارای تنوع بسیار بالایی در غذا حیوانات است.

رویال کنین انواع غذاهای خشک، تر، ویتامین ها و… حیوانات خانگی را تولید می کند. همین تنوع بسیار زیاد در غذاها و استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث اختلاف قیمت بسیار زیاد محصولات رویال کنین با سایر رقبا شده است. به گونه ای که رقبای این محصول قادر به رقابت با این محصول نیستند.

خرید محصولات از رویال کنین

یکی از معتبرترین وب سایت های عرضه کننده غذاهای اصل حیوانات خانگی، فروشگاه رویال کنین((royallcanin است. شما می توانید، انواع غذاهای برند رویال کنین همانند غذای خشک سگ رویال کنین٬غذای پوچ رویال کنین٬غذای خشک عقیم شده رویال کنین٬استرلایزد سگ٬استرلایزد گربه و… را از این وب سایت تهیه کنید. این وب سایت همواره در تلاش است با عرضه غذاهای بسیار با کیفیت و اصل سلامت حیوانات شما را تامین کند. رویال کنین یکی از بهترین وب سایت های عرضه کننده غذای خشک و تر سگ و گربه با قیمت بسیار مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا