سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینمایی

جیمز گان (James Gunn) از فیلم The Suicide Squad می گوید!

[ad_1]

 

با وجود اینکه جیمز گان (James Gunn)، کارگردان قسمت اول و دوم مجموعه Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) توانست پس از اتفاقات و حواشی اخیرش کارگردانی قسمت سوم این مجموعه را باری دیگر به دست بگیرد اما بسیار برای فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) هیجان زده است. طی مصاحبه‌ای با وبسایت ددلاین، وی درباره این فیلم گفت:

«دنباله فیلم «جوخه انتحار»، فقط به طوری ناگهانی در من جریان گرفت. فکر نمی‌کنم از زمان فیلم Dawn of the Dead (طلوع مردگان) به این اندازه از نوشتن فیلمنامه یک فیلم لذت برده باشم. کل این فیلم برای من به این شکل است.»

پیش تر هم طی اخباری اعلام شد که دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian)، جان سینا (John Cena) و ادریس البا (Idris Alba) برای ایفای نقش به این فیلم پیوستند. همچنین بازیگرانی مارگو رابی (Margot Robbie)، جی کورتنی (Jai Courtney) و وایولا دیویس (Viola Davis) به نقش خود باز خواهند گشت و به نظر می رسد که ما دیگر قرار نیست ویل اسمیت (Will Smith) را در نقش ددشات ببینیم. اخیرا کمپانی Warner Bros (براداران وارنر)، نویسنده و کارگردان سری فیلم های Guardians of the Galaxy یهنی جیمز گان را برای کارگردانی فیلم The Suicide Squad استخدام کردند.

قبلا جیمز گان اعلام کرده بود که این فیلم یک ریبوت کامل از قسمت اول خواهد بود ولی با بازگشت ۲ کاراکتر اصلی قسمت اول یعنی Harley Quinn (هارلی کوئین) با بازی مارگو رابی و بومرنگ با بازی جی کورتنی به نظر شاهد فیلمه نصف ریبوت خواهیم بود. قسمت اول فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با بودجه ای ۱۷۵ میلیونی فروش جهانی ۷۴۶ میلیونی رو بدست آورد. فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ برابر با ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ اکران خواهد شد. گان درباره قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نیز اعلام کرد که بیشتر برای به پایان رساندن داستان شخصیت راکت با صداپیشگی بردلی کوپر (Bradley Cooper) هیجان‌زده است. وی در اینباره گفت:

«ناراحت‌کننده‌ترین چیز هنگام ترک این مجموعه، ترک کردن راکت بود؛ رابطه عجیب و نزدیکی که من با این شخصیت دارم. راکت من هستم، واقعا می‌گویم، شاید یه مقدار نارسیستی به نظر برسد. گروت مثل سگ خانگی من است و من به شکلی متفاوت عاشق این شخصیت هستم. من به راکت متصلم و با وی احساس همدردی می‌کنم و احساس می‌کنم که این داستان هنوز به پایان نرسیده است.

راکت پیچ و قوس‌های خود را با قسمت اول Guardians of the Galaxy آغاز کرد که در قسمت دوم، Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) نیز ادامه یافت و می‌خواهم این قوس را در قسمت سوم Guardians of the Galaxy به پایان برسانم. نه تنها توانایی به‌پایان رساندن این فیلم بلکه استفاده دوباره از فیلمنامه‌ام برای به اتمام رساندن این داستان به من آرامش داد.»

به طور کلی گان نسبت به فرصت‌هایی که با وجود اتفاقات اخیرش به وی داده شده سپاسگزار بود و گفت که از اشتباهاتش درس گرفته است.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا