سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
آشپزیگزارش

منظره ای از غذاها: چه غذاهایی برای خوردن در سال 2018 خوب است؟

945x531_424707

از حموس شیرین تا کلوچه های ترد و کرانچی ذغالی تا نوشیدنی های رنگارنگ و خوشمزه، به نظر میرسد غذاهای خوش منظره سال 2018، طعم های مهیجی را به میز شام آورده است. دکتر  Morgaine Gaye که غذا شناس است به ما گفت برای ماه های آینده انتظار چه غذاهایی را در بشقاب خود داشته باشیم.

غذاهای سیاه

 غذاهای سیاه به سرعت قفسه سوپرمارکت ها و کابینت آشپزخانه ها را خواهد گرفت. این به معنای ظهور charcoal ( ذغال، فرآورده جانبی چوب یا نارگیل سوخته که بوسیله آن رنگ سیاه را به مواد غذایی منتقل میکنند) به عنوان یکی از اجزائ کلیدی در بسیاری از وعده های غذایی است، از – کراکرهای charcoal تا نان charcoal – حتی ممکن است طعم جدیدی برای خاویار باشد. لاته های charcoal، که از ذغال فعال و شیر ( یا هر جایگزین لبنی دیگری ) درست میشود، ممکن است بزرگترین کار کافی شاپ ها باشد.دکتر Morgaine Gaye توضیح می دهد:

ما در جستجوی حسی ساده هستیم و میخواهیم بیشتر به زمین متصل شویم. آنچه که درباره غذاهای سیاه وجود دارد این است که، این کار را انجام میدهند. ما دیگر به چیزهای زیادی اعتماد نداریم ولی به زمین و خاک اطمینان داریم. ما میتوانیم غذای سیاه را به واقعیت برسانیم.

نخود، آووکادوی جدید

640x640_bonus-chickpea

 گاهی اوقات، غذایی که همه ما تقریبا همیشه میشناختیم ممکن است دوباره ترند شود، دوباره نسبت به آن هیجان زده شویم، فقط نگاهی به سوپ کلم و آووکادو بیندازید.

در سال 2018 نخود، آووکادوی جدیدی خواهد بود. دکتر Morgaine Gaye  میگوید:

ما نمیخواهیم نخود را فقط به عنوان حموس، بلکه به یک پوشش، کرانچی یا حتی به عنوان حموس شیرین ارائه دهیم. ما دسرهایی از حموس با چاشنی شیرینی خواهیم داشت.

نوشیدنی های غیر الکلی

640x640_bonus-freecocktail

کاهش مصرف الکل در سال 2017 مشاهده شد که به نظر میرسد در سال 2018 نیز دامه داشته باشد. این الگوی تغییر در کاهش الکل ممکن است محبوبیت نوشیدنی های غیر الکلی را افزایش دهد. پیشنهادهای غیر الکلی زیادی در سال 2018 در پیش خواهد بود. دکتر Morgaine Gaye اشاره کرد:

امکان بیشتری برای انتخاب نوشیدنی های غیر الکلی و همینطور مکان های غیر الکلی بیشتری همانند بارهای غیر الکلی خواهیم دید.

شیر Tigernut

640x640_bonus-nutmilk

این شیر، شیر سال 2018 خواهد بود. tigernut ریشه قدیمی دارد، اما امروزه با کاهش مصرف مواد لبنی و افزایش گیاه خواری، این شیر واقعا در اروپا محبوبیت بدست آورده است. دکتر Morgaine Gaye توضیح داد:

لبنیات به صورت گسترده ای کاهش پیدا کرده است، بنابراین موقعیت برای توسعه شیرهای غیر لبنی افزایش یافته است. شیر Tigernut امروزه یکی از آنها است. علاوه بر آن کمی tigernut به عنوان محصول فرعی و چیزی بدون شکر که شما میتوانید به عنوان یک خوراک مختصر از آن استفاده کنید. آن همیشه اثر میکند.

میوه ای وپرگل

640x640_bonus-smoothie

افزودن طعم های گل دار به نوشیدنی ها و خوارکی ها نیز جالب است. لیموناد استوقدوس و چای گلاب میتواند دوتا از بزرگترین موفقیت ها برای مصرف کنندگان امسال باشد و اگر شما طرفدار طعم های میوه ای اسموتی ها هستید، شاید تغییرات این محصول دوست داشتنی را در آینده ای نزدیک خواهید دید. دکتر Morgaine Gaye

اینگونه به صحبت هایش پایان داد:

ما به آرامی در حال عبور از آبمیوه ها که میتوانند حاوی شکر زیادی باشند هستیم. اسموتی ها غلیظ تر شده و ما در حال گسترش آنها همراه با غذایمان هستیم. گاهی اوقات این فقط درباره پیدا کردن اجزاء جالب و جدید نیست، بلکه درباره بازیابی ساختار مواد غذایی و مصرف آنها با روش های جدید نیز هست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا